Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Un drum care nu e al meu…

N-as fi crezut vreodata ca drumul vietii poate lua nu doua sensuri….mai multe! Te indrepti cu pasi siguri spre destinatie. Destinatia altuia! Fara arme, te grabesti sa trasezi carari prin locuri necunoscute! Vantul pare sa adie, dar norii se cutremura! Ploaia pare sa te ude, dar furtuna te asteapta! Incercam sa presaram pulbere de aur pe carari de nisip cautand calea cea mai drapta…si poate cea mai scurta.

Pasesc pe un drum care nu e al meu. Si cu toate astea ezit sa ma intorc. Stiu sigur ca sensurile sunt necunoscute, insa locul spre care vreau sa ma indrept este acelasi.

Drum presarat cu parfum de trandafiri ma chema intr-un loc promis demult. Cai intunecate ma insotesc in fiecare secunda. Simt ca puterile ma lasa si soarele ma ia de mana! Poarta alba a raiului sta deschisa fara sa ma intrebe daca vreau sa intru sau nu. Iadul asteapta sa-i bat la usa ademenindu-ma cu aceleasi credinte, nimic neobisnuit! Privesc cand spre speranta si fericire, cand spre viata mea rece – dar atat de familiara. Simt cum viata imi trece printre degete si o minune parca astept. De a zambi dinou….

Si-ncep sa cern frumosul de trist….albul de negru…

Un drum care nu este al meu…..o viata doar a mea!!

Lasă un răspuns

