Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Eu

Daca ar fi sa-mi spal lacrimile, tot cu lacrimi mi le-as spala. Daca inima mi-as lasa-o furata, n-as cere alta in schimb! Iar daca ochii mei ar zambii…pentru tine fericire as face-o!

Mi-e dor de tine, raset al copilariei si nepasarea de tot ce ma inconjoara. Si-as vrea in vis sa cad, momente sa ma cuprinda si chipul sa ma inalte spre culmi de bucurie. Sa plang de dorul dantelei patate de ciocolata amaruie, sa zambesc cand noaptea-mi aduce chipuri de papusi mult visate!

Sa uit de timpul de acum, sa ma imbat cu trecutul tanar si inocent. Si sa ma hanesc cu viitorul necunoscut. Sa impletesc fericirea trecuta, cu durerea prezenta si speranta viitoare. Sa culeg clipele cele mai frumoase intr-un pahar sec. Sa adun clipele de aur si sa le pastrez in cutia sperantei.  Sa adun lacrimile de cristal si sa le uit in intuneric.

Si ma regasesc in tine SOARE, calda…..mereu zambind! Si te caut pe tine LUNA, noaptea sa mi-o veghezi! Si te vreau pe tine, steaua mea, noroc sa-mi dai, caci nevoie am de el! Si te am pe tine, VIATA mea, prezenta, fara sa ma intrebi ce e cu mine!

Eu….

Un răspuns la „Eu

  1. danutdaniel 16/05/2013 la 22:16

    1.000.000 Like`uri… ❤ ❤ ❤ FELICITARI.. foarte FRUMOS… LACRIMI DE CRISTAL.. ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

