Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

E timpul tau !!!

De cate ori nu auzim ba din dreapta, ba din stanga ca va veni si timpul tau , sau ca toate se intampla la timpul lor ?

Problema e ca nu stim sa avem rabdare si asteptand acel timp incepem sa avem avem indoielii tot mai mari . 

Singur , stau ascult o muzica sau singur ies ma plimb prin oras ( cand mai am timp ) singur adorm si singur ma trezesc, singur visez si singur ma lovesc,  toate astea asteptand . Multor oameni le-am spus ca nu este ok sa grabesti lucruri care au timpul lor , ca nu e ok sa te stresezi pe motive ca de ce eu nu pot avea ? si sa asta cred in continuare si tot asta voi incerca sa scot la iveala din oamenni , calmul si rabdarea .

Dar , pentru ca exista si un dar, e mai greu sa le aplici asupra ta mai ales stiind ca asa e corect , nu mi-am pierdut rabdarea ( cel putin nu inca ) , nu sunt foarte stresat , dar mi-zs dori sa mi se intample si mie ceva , ceva ce astept de o buna perioada de timp .

Asteptand acel ceva , incercand sa te minti uneori ca nu esti stresat incep sa vina si intrebariile pe care ti le adresezi singur , oare am eu ceva probleme ? oare sunt eu de vine ? oare sunt eu chiar atat de diferit ? oare ? . Incerci sa iti cauti proprile raspunsuri la fiecare si sa te linistesti ca totul va fi bine si ca se vor intampla la timpul lor .

De obicei la finalul unei relatii amoroase intre doi oameni vin urmatoarele concluzii : mi-e frica de singuratate !, nu stiu cum sa traiesc singur ! , nu stiu ce voi face , sau vine si reversul lor : las ca e mai bine singur! , nu ma streseaza nimeni! , pot face ce vreau! , sunt liber! . In timp toate aceste concluzii se transforme in indoieli si la finalul fiecarei expresii se va pune semne de intrebare si nu de exclamare , asta demonstreaza ca omul in general e un caracter indecis si greu se hotareste ce e mai bine pentru el . Adevarul pana la urma e undeva la mijloc , nu e bine nici cu ” !” dar nici cu  „?” .

Si atunci ma gandesc din nou la mine , ce am gresit in trecut ? sau oare gresesc si acum ? dau vorba aia de alinare a tuturor ” lasa ma ca nu te merita !” e chiar adevarata in ceea ce ma priveste , dar cine pe cine merita ? Cei ce se aseamana se aduna, opusurile de atrag , totusi cum e pana la urma ?

Indiferent de ceea ce te inconjoare am ajuns la concluzia si o sustin puternic ca ai dreptul sa fi fericit/a asa cum consideri tu pana la urma si timpul tau va fi mereu atat timp cat ai decizie asupra propriilor decizii !

3 răspunsuri la „E timpul tau !!!

  1. lacrimidecristal 21/05/2013 la 18:38

    Viata insasi este o enigma precum noi. Nici noi nu ne cunoastem intratat incat sa puteam lua decizii corecte. Pt ca , decizia corecta este rezultatul unei intamplari fericite! Si cu toate astea, e o coincidenta!

    Apreciază

  2. Eva 21/05/2013 la 20:23

    Cred ca toate se intampla atunci cand trebuie sa se intample, si cand esti pregatit, cand lasi usa deschisa si cei care vor sa se apropie, pot pasi pana acolo unde le permiti. Greseli facem toti, tocmai din ele avem mereu ceva de invatat.

    Apreciază

  3. Pingback:Imbatat pana la refuz ! | Bogdan86

Lasă un răspuns

