Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

diabetul si aniversarea lui !!!

14.11. indiferent de an, Ziua Mondiala a Diabetului.

Teoretic e ziua tuturor celor care sufera de diabet si a mea : La multi ani !!! parca un pic sinistru sau chiar cinic sa primim astfel de urari de ziua unei boli cronice, durerile sau suferintele au ajuns sa aibe si ele zilele lor.

M-as bucura enorm ca aceste zile , aniversari, ale problemelor sa aiba un impact asupra oamenilor si sa ii faca si fie mai chibzuiti, sa gandeasca de 2 ori inainte de face sau spune in lucru care ii poate afecta, indiferent de aniversare e important sa intelegem mesajul acesteia.

Intotdeauna poate fi oricine in oricare ipostaza, faptul ca tu esti sanatos si eu nu, nu iti ofera mai multe drepturi decat mie, puteam fi eu cel sanatos si tu cel bolnav.

Pacat si trist ca cei care at trebui sa inteleaga acest lucru, ignora total acest fapt. Directori de spitale, doctori ( nu toti ) si toti de care depindem noi cei bolnavi, de la in farmacist pana la un deputat, cred in empatie.

Dreptul la viata e un fapt garantat de Constitutie si nu face nici o referire la starea fizia sau psihica a unui om, e pentru TOTI  aceasi.

Boala asta domneasca as vrea sa ma doara uneori asa as sti sigur ca ceva nu e bine, dar nu, pe noi nu ne prea doare fizic nimic iar ea isi face treaba pe ascuns in tot corpul nostru.

Am 13 ani de diabet, sper sa duc cat mai multi 🙂 si am reusit foarte repede si bine sa ma obisnuiesc cu ea cu idea de a fi in pic diferit si asta ma si ne face pe noi toti mai speciali deoarece privim viata si pe cei din jurul nostru cu alti ochi. Cred eu ca ne face mai responsabili sau cel putin asa ar fi normal :), mai constienti de importanta unor actiuni de care pot depinde viata.

Nu stiu daca e de suflat in lumanari dar dorinte de putem pune.

Se zice ca dorintele nu se implinesc daca le spui tuturor dar eu am incredere ca ne putem conecta intr-o dorinta comuna si cu speranta ca se va indeplinii.

Nu stiu daca mai sper ca intr-o zi un leac se va gasi care sa ma vindece pe mine, chit ca am auzit deja ceva despre ceva vaccine si daca vor exista nu stiu care va fi sansa pentru in tratament egal pentru toata lumea, dar imi doresc mai mult un tratament mai clar pentru cei care se bucura la fiecare zi trecuta.

Eu sper si imi doresc pentru mine sa reusesc sa imbatranesc, sa ma bucur de bune si rele asa cum e sa fie, sa am alaturi de cine sa ma bucur, restul vin de la sine.

Hope!

 

Lasă un răspuns

