Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cu sanatatea, cum mai esti ?

” Ador ” intrebare asta. De parca ai intelege ce ti-as putea spune.

Dar totusi hai sa iti povestesc cate ceva, ma nu prea bine ca diabetul meu o ia razana sau eu sunt nebun. Parca caut mereu ceva sau pe cineva sa dau vina ca sunt un lenes in a avea mai multa grija de mine. Totusi de la ultimele interventi grave ale diabetului in viata mea, acum cativa ani chiar dupa ce am fost operat pot sa spun ca nu am mai avut probleme grave.

Singura chestie care ma deranjeaza teribil la mine e faptul ca sunt destul de lenes, da sunt zile sau poate chiar saptamani fara sa imi iau o glicemie, insulina o gandesc mereu raportat la ce si cand mananc dar si asta simt ca o fac cu o oarecare frica de o hipoglicemie asa ca traiesc pe o glicemie mai mare.Ma bucura din cand in cand cate o hipo si nu stiu de ce.

Imi e groaza sa merg la spital dupa insulina si nu din cine stie ce motive dure ci doar pentru faptul ca trebuie sa ii explic unei tot timpul altei doamne sau domn doctor ce schema de insulina fac si ce glicemii am avut atunci cand nu mi le-am luat, da stiu urat din partea mea si mai stiu ca at trebui sa ma internez in spital o perioada sau cel mai bine at fi sa ma mai duc la Buzias cand inca mai pot, nu am mai fost de nici nu mai stiu cati ani :(.

Cred ca vreau sa nu dau voie diabetului deloc sa imi influenteze viata si asta nu e bine, candva stiam lucru asta se pare ca la-am uitat, acum parca incerc sa il ignor si tare imi e frica ca maine voi plange.

Eram convins candva ca diabetul si viata fiecaruia dintre noi cei bolnavi trebuie sa coexiste in armonie si intelegere ca intr-un mariaj fericit de zeci de ani. Eram constient acum ceva timp ca pot si ca vreau si ca va fi usor …..e trist cand realizezi nu e chiar asa cum credeai, dar atunci plecam cu optimism convins eram tanar :).

Bine, nu cred ca mor din cauza diabetului cel putin nu inca dar stiu sigur ca daca ma comportam altcumva atunci, acum era cu totul altceva, e ciudat cum tot timpul realizam ca puteam fi altfel doar dupa ce a trecut momentul in care puteam face ceva in privinta asta.

Mai citesc acum cateva articole scrise de mine legate de sanatatea diabeticului si despre viata lui sau de fapt de viata mea de atunci, parca sunt o sursa de motivational pentru eu de acum,frumos:).

Din seria de cuvintelor intelepte pe care le mai ”ador”:

– Salut, omule ce faci,cum esti ?

– Nu la fel de bine ca tine !

Oare de unde stie cel cu care vorbesti cat de bine esti tu, poate at fi mai bine sa nu dam cu presupusul,s-ar putea sa nu sti multe!

 

 

 

Lasă un răspuns

