Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

de ce nu …

A trecut mul timp de cand nu am mai scris cate ceva, atat de mult incat mi-a crescut barba,la propriu. Atat de mult incat m-am lasat din nou de tigari si sunt tare mandru de asta.

Imi era dor, imi este dor dar simt ca nu mai stiu sa astern cuvinte pe ecran ci acum stau stalmacite in mintea mea si imi creaza o tona de necazuri.

Viata mea de la ultimele scrieri s-a schimbat, ori am mai crescut ori am mai tampit eu, nu stiu. Si da SOC acum, astazi sunt cateva lucruri pe care le regret ( tinand cont ca eu eu eram acela fara regrete dupa cum scriam mai devreme in anii trecuti ) cred ca regretul vine si el la pachet odata cu inaintarea in varsta si cu momentele pe care nu apuci sa le gandesti cum trebuie.

Regret acum ca nu am pus mai mult accent pe sanatate, diabetul meu o ia razna cateodata in toate directile.

Regret ca nu am stiu fi mai cumpatat in decizile mele, regret ca nu am stiu vorbi la momentul potrivit, regret ca poate ai plecat de langa mine cu o impresie gresita nestiind ceea ce eu trebuie sa iti spun ( aici nu fac referire la nici o persoana anume).

Regret ca desi nu am o gramada de ani ( oricum nu cred ca o sa ii ajung) simt cum fiecare zi se scurge pe langa mine, da parca o vad ca pe o frunza de toamna cazut intr-un rau cum pleaca la vale si asta doare.

Gata cu regretele vor mai fi si altele asa ca mai las loc pentru a scrie mai tarziu.

Ma bucur ca am gasit un nou hobby, il savurez cu mare placere de cate ori am ocazia, trabucul ( sper sa revin cu articole legat de asta 🙂 ).

Sa fie asta un intro pentru ceea ce va urma a se scrie pe blog ? Sper ca da.

Let’s have some fun !

 

 

 

 

Lasă un răspuns

