Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Pagini inca nescrise

Au trecut zeci de pagini prin mine .
Pagini pe care multi ma intreaba de ce nu le mai scriu .
Am incercat sa o fac de cateva ori , dar degeaba cuvintele nu se asezau si atunci am renuntat. Candva scriam pe acest blog din dorinta de a ma elibera , detasa si imi placea , candva scriam articole despre cum sa fi cel mai optimist om si ma credeam unul dintre ei . Nu stiu daca mai sunt ,ce sau cine sunt sau as vrea sa fiu, cert e ca nu sunt .
Tutoror celor care m-au intrebat de ce nu am mai scris le -am raspuns simplu :
Mi-am pierdut inspiratia , muza .
Cert e ca ele au existat candva in gandurile si randurile mele , mi -e dor de ele , mi-e dor de mine . Mi-e dor sa ma vad razand sau plangand de bucurie . As vrea sa plang acum cu speranta ca fiecare lacrima aruncata din mine sa ia cu ea o parte din raul din mine si o parte sa imi lase , suntem cu toti un rau si un bine si e datoria noastra a alege calea.
Ma uit in jur la toti cei ce ma inconjoara fie ca imi sunt prieteni ,colegi ,amici sau dusmani sau chiar simpli trecatori pe strada si nu imi pot da seama ce simt , daca simt .
Recunostinta , dorinte ,iubire,ura, toate si nimic sau poate mai mult.
Au trecut pagini intregi de sentimente prin viata mea si nu am stiut si nici nu stiu sa le ordonez.
De ce e atat de greu ?
De ce nu mai pot sa ma descarc prin scris ?
De ce mie teama sa o fac ?
Poate ca asa este dat sa fie de legea vietii .
Pentru voi prieteni , amici , oameni simpli de pe strada , voi ce cititi acum aceste randuri , colegi si dusmani , cu speranta catre urmatoarea pagina ,VA MULTUMESC !

Muzica care ma ajutat in ultima perioada :
http://youtu.be/UiILv6ASjEM

Aceasta pagina a fost scrisa de pe telefonul mobil asadar poate aranjarea articolului nu e pe masura asteptarilor unora.

Lasă un răspuns

