Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

BETIVA DIN PAHARUL GOL

Am gustat amarul vietii mele
Si-am plans la fiecare colt de geam
Am uitat iubirea printre stele
Si o privesc si-acuma ca un fan.

Betiva din paharul gol
Ma simt mai treaza ca vreodata
Si o bomboana intr-un bol
Imi coloreaza viata toata.

As mai sorbi putin din el
Ca inima sa imi tresara
Ca o printesa in castel
Astept un zambet sa apara.

Eu din otrava m-as hrani
Cu dulcele ce-amar imi este
O zi de-as mai putea trai
Dar as trai ca-ntr-o poveste.

S miere-mi este o secunda
Chiar daca orele-s un chin
Un zambet intr-o viata crunta
Si tot as bea paharul plin.

2 răspunsuri la „BETIVA DIN PAHARUL GOL

  1. danutdaniel 20/08/2014 la 21:58

    Foarte frumos…..

    Apreciază

  2. danutdaniel 20/08/2014 la 21:58

    Foarte frumos…… 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

