Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

capul sus

Am scris zeci de articole despre motivarea personala , despre ce si cum ar fi bine sa faci in momentele de cumpana ale vietii .

Doamne , dar cat e de greu e sa mi le atribui sau sa mi le spun singur !

Rise up , unul dintre ele , imi aduc si acum aminte cand l-am scris , era o banala si simpla zi de lucru , trezit pe la vreo 5 dimineata ajuns la lucru pe la vreo 6 si ceva, cand de pe fereastra cantinei unei imi beam cafeaua am vazut o priveliste superba , un cer de toata frumusetea ( fotografia se poate vedea in articolul original ) . Spuneam atunci ca sunt ”n” lucruri marunte care iti pot da energia de care ai nevoie pentru a mergea mai departe , o fotografie , un peisaj , un om , un gand , o melodie frumoasa .

Au trecut luni bune de atunci , au trecut destule momente interesante prin viata mea , ganduri si actiuni demoralizante , am trecut peste ele si am ajuns aici .

10257471_611094785648862_7164747379833932020_n

 

Doamne , dar cat curaj iti mai trebuie pentru a continua si a spera in continuare !

Ridica-te, scutura-te de praf , capul sus si mergi inainte ! indemnul care se aude in urechiile fiecaruia cazut .

Vin momente in care simt ca nu mai pot , ca imi e din ce in ce mai greu sa continui si simt ca ajutor nu gasesc, nu primesc , e greu si stiu ca trebuie sa reusesc sa trec peste.  Usor sau greu asa cum e pentru fiecare, suntem datori a ne purta crucea .

Fiecare dintre noi sa primeasca pe cat merita ! Un indemn pe care il spun mereu ca inlocuitor a binecunoscutului ” Fie ca …..” , pentru ca eu cred ca nimeni nu are dreptul la mai mult decat merita , cine decide cat merita fiecare ? e o alta intrebare al carui raspuns il are diferit fiecare dintre noi , ca e Dumnezeu, ca e legea universului , ca e Karma toti avem dreptul la o parere.

Si atunci oare atat merit eu ? oare gandurile si actiunile mele sunt atat de negre incat sa fiu platit cu atat de putin ?

Inca mai caut raspunsuri si stiu sigur ca voi mai cauta si in ani ce vor veni .

Ma simt liber si parca neajutorat in natura si asta imi place cand stiu ca frumusetea ei imi unge sufletul.

_IGP3692

_IGP3722

_IGP3767

_IGP3817

 

Lasă un răspuns

