Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Prostia omeneasca

           „Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cate ori vrea” (Woody Allen)…dar eu spun asa: dezavantajul omului prost este ca nu poate face pe inteligentul niciodata!
Si cand vorbesc de prostie omeneasca…Dzeule ma ingrozesc! Si nu vreau sa dau exemple caci cei in cauza cred ca daca au facultati sau masterate….sau doctorate :)) sunt si destepti. 
          Spre curiozitatea mea am cautat sa vad ce spune dictionarul nostru: INTELIGÉNT, -Ă, inteligenți, -te, adj. Înzestrat cu inteligență; deștept, ager la minte, pătrunzător.  Care denotă inteligență (1). – Din fr. intelligent, lat. intelligens, -ntis
Si pfuaiii…..acest „ager la minte” ma face sa-l contrazic (desi nu sunt in drept) putin cu „inteligent”. Ager la minte sau istet defineste, din punctul meu de vedere, un om care nu poate fi prostit caci insasi prin inteligenta lui stie ca are dreptate si din lipsa de dovezi! Nu trebuie sa cauti dovezi sa demonstrezi ceva si nu trebuie sa demonstrezi nimic nimanui! Ager la minte este acel ce prinde din zbor idei care mai tarziu ii folosesc in sensul benefic. Ager la minte este cel ce citeste putin si retine multe….cel ce asculta si spicuieste doar ce-i foloseste….
Si CINEVA spunea ca imi place sa filosofez mult….eu spun ca prin filosofia mea am ajuns sa „citesc” oamenii din priviri, si nici o facultate nu m-a invatat sa cunosc viata mai mult decat varsta pe care o am. Si „nu sufar de mine” cum spune vorba romaneasca, ci pur si simplu mi-am dat seama ca „oamenii de calitate” sunt cei intelepti, cei ce canta dupa cum joaca altii….caci ei sunt cei care vor opri muzica!

Un răspuns la „Prostia omeneasca

  1. danutdaniel 16/06/2014 la 17:22

    In acest art. Cred ca se regasesc multe pers…. 😀 Una din ele sunt yeu…. Sa va spun si de ce… ptr ca daca nu imi convine un lucru de multe ori… Fac pe prostul….. Da foarte interesant Lacrimi De Cristal… si adevarat tot odata… desi eu nu ma constider o pers INTELIGENTA

    Apreciază

Lasă un răspuns

