Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

declaratie

Adaptare de cuvinte : 

” Cand eram de varsta ta la fel eram si eu , nu vorbeam cu nimeni nimic nu aveam cu cine , ce sa vorbesc, apoi am inceput sa cunosc oameni cu care aveam ce vorbi, la inceput destul de multe iar apoi cu trecerea timpului tot mai putine si putine lucruri.Am crezut ca sunt nebun!
Pana cand te-am cunoscut pe tine, din momenul in care te-am vazut am stiut ca noi suntem la fel , ca avem ce comunica. ”

Nu sunt exact cuvintele pe care le-am auzit in seara asta dar e  o adaptare destul de corecta a sensului pe care ele il dau. E o replica a lui Pablo Picasso catre Francoise Gilot din piesa de teatru Minotaurul jucata pe scena Teatrul Clasic Ioan Slavici .
Oare , ma intreb eu , nu repezinta ele definitia momentului in care ne dam seama ca am gasit cu adevarat persoana potrivita?
Comunicarea poate fi totul .

2 responses to “declaratie

  1. gabriella 19/04/2014 la 23:14

    Sarbatori fericite,multa sanatate si lumina in suflet.Paste fericit!

    Apreciază

  2. Ab 22/04/2014 la 15:18

    Comunicarea poate fi totul, intr-adevar, dar nu este totul. De ce zic asta? Pentru ca lipsa comunicarii ne face sa ne dam seama de importanta ei, la fel ca atunci cand ne lipseste aerul. Si ne gandim ca aerul e totul. Dar apoi, cand putem respira, observam ca aerul nu e totul. La fel si cu comunicarea. Dupa parerea mea, o comunicare adevarata se face nu doar prin limbaj, ci, in acelasi timp, prin chimie, prin vibratiile celulelor. Si noi stim ce personalitate profund sexuala avea Picasso. Mi-a placut postarea, frumoasa declaratie!

    Apreciază

Lasă un răspuns

