Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Primii pasi

Am luat-o razna in ultima perioada ( cateva luni bune ) , lipsa de inspiratie si motivatie au inchis complet tastele . Poate ca nici acum nu scriam si ma intrebam si acum de ce nu o fac iar ca raspuns imi spuneam lipsa de motivatie si inspiratie . 

In orice lucru , actiune pe care vrei sa o faci exista niste primi pasi , pasi care te pot descuraja complet sau incuraja . Vreau sa consider acest articol primul pas pentru bloggerul din mine din acest an .

Inpulsul pentru acest articol l-am primit de la BlogInitiative care au lansat de ceva timp o campanie pe care eu nu o vazusem pana ieri dar care mi se potriveste manusa pentru ceea ce fac eu acum asa  ca imi zic de ce nu  ?

Acum ceva timp un prieten m-a aintrebat asa : Auzi nu vrei sa vinzi online ? ( nu va zic inca ce😀 )

Eu , (ca si cum in fata ochiilor mi s-a deschi o larga fereastra de posibilitati si un bun prilej de a face bani ) ,zic  : Ma omule eu ma bag dar sa sti de acum ca treaba asta nu se face de azi pe maine si e nevoie de implicare si munca serioasa .

De atunci incepuram sa vorbim si sa punem treaba pe roate , el antitalent online si anti internet eu cu ceva cunostiinte dar in domeniul vanzarii online slab dar aveam si avem ceva in comun si care ne ajuta : speranta si persevereanta , dorinta de a merge inainte si a face cat mai multe lucruri benefice .

Incep eu si caut , dau pe telefoane la vechi prieteni sa gasesc personaje care sa imi creeze un site de vanzari online asa cum mi-l doresc , aflu de niste preturi usturatoare pentru moment asa ca incep sa caut alte modalitati de a vinde online .

Pentru ca imi place fotografia am inceput cu pozele de produs , facute intr-un studio amenajat pe principiul DIY cu lucruri  gasite prin atelier si totul a iesit perfect , am inceput sa lucrez la fotografii cu gandul unde si cum le asez , site , facebook , magazin online ce si cum fac , cautam si prin fratele google tot felul de variante mai putin costisitoare si eficiente, dar greu gaseam .

Asadar gata pozele , dupa zile si ore lucrate la ele prin orele de serviciu pe care il am, imi  zic asa pentru moment fac pagina de facebook , pagina pe care o puteti accesa aci : https://www.facebook.com/Realleather2006  , urc pozele , trimit invitatii fac reclama platita destul de slab (finainciar) pentru ca inca nu sunt finante , ma bucur de apreciere colegilor si a unor prieteni , incep si dau drumul onorez comenzi incep cu primi pasi zic eu acceptabili .

Bun dar parca mai vreau ceva asadar intru pe site-ul celor de blog initiative si gasesc o campanie legata de un site de vanzari online ro.mrmart.net unde iti poti creea gratuit propriul magazin si unde castigi si daca vinzi si daca cumperi  prin  punctele sociale cu care iti poti plati articole dar si promovarea anunturilot tale simplu si usor din magazinul special.Ma gandesc ca oricum retelel sociale sunt in mare voga acum sa ca de ce sa nu incerc sa castig din mai multe parti .

Citesc site-ul cap coada si observ si licitatiile inverse , cererile de oferta , adica eu clientul creez un anunt cu serviciul sau articolul de care am nevoie iar cei care indeplinesc dorintele mele ma pot contacta , asta e un lucru bun adica nu mai trebuie sa caut mii de articole care sa indeplineasca cerintele mele ci le scriu si cine le indeplineste ma poate contacta .

Gasit ,citit si facut . Da am inceput sa creez magazinul personal in cadrul site-ului  si mi-a placut , adica e simplu de utilizat , ofera informatiile de care un client are nevoie si zic eu rapid . Primii pasi i-am facut ,primii pasi in domeniul online unde posibilitatiile sunt enorme dar unde poti sa cazi la fel de usor precum ai urcat . Nu e usor sunt constient de asta dar zic eu ca orice ajutor precum cel pe care l-am primit de la Mr.Mart e binevenit in acest domeniu , mai ales pentru incepatori .

Deci in concluzie ce vand eu online pe magazinul Mr.Mart gasiti aici :   http://ro.mrmart.net/str/view/ce78d1da/Real%20Leather%202006%20/   ( da stiu  ar fi o ideea buna daca s-ar putea ca fiecare magazin sa aiba un link personalizat , poate e o sugestie buna ca o imbunatatire ) .

Dar la fel de important ca articolele vandute sunt si serviciile pe care le ofer eu cat si prietenul pe care il ajut :

Calitate ! Diversitate ! Sinceritate ! 

Curiosi ?

Intrati pe pagina de facebook sau pe magazinul online si nu uitati like , share si shopping !

2 responses to “Primii pasi

  1. cedoresti 15/04/2014 la 11:20

    Buna ziua,

    sunt detinatorul domeniilor http://stepsintherightsdirection.com/ si http://learningtocare.net/

    Ambele site-uri au PR4. As vrea sa pun un link spre site-ul dvs. pe cele doua domenii. Avantajele unui link pe un site ce are page rank 4 este acela ca motoarele de cautare (google, yahoo, etc) ridica importanta respectivului site in cautari (veti urca pe primele pagini ale motoarelor de cautare)

    Ma intereseaza sa fac schimb de link-uri cu dvs. in sensul ca as dori sa va gazduiesc linkul pe oricare din domeniile prezentate mai sus sau chiar pe ambele, iar dvs. sa gazduiti linkul site-ului http://mobisimo.ro/ pe domeniul dvs.

    De asemenea, sunt de acord cu schimburi de advertoriale in acelasi mod, daca doriti asta.

    Cu stima si interes,

    Ciprian Miron

    (v-as ruga sa trimiteti mail de confirmare pe office@mobisimo.ro daca doriti schimbul)

    Apreciază

  2. Pingback: Homepage

Lasă un răspuns

