Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

TU

1554603_616542975049053_2023907221_n

 

Petalele-nvechite de timpuri mult prea scurte,

Isi scutura parfumul in picaturi de roua…
Si cantecul ce-aievea eu ti-l sopteam in vis
Acum nici coarde nu-s….ma-nvart ca-ntr-un abis…

Tu mori in ultima-mi privire…
Eu plang de dorul tau…
Tu ma imbraci cu ultima suflare….
Si ma dezbraci caci stiu ca doare..

O viata sa mai am
Pe tine te-as lua!
Oh…floare, aroma a sufletului meu
Imi palme sa imi stai
Si nu la capul meu!

Sa plangi la pieptul meu
Nu eu de dorul tau!

 

Lasă un răspuns

