Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Tacerea din ochi

Trebuie sa precizez de la inceput ca nu am ales acest titlu pentru a primi vizite sau sa imi apara blogul pe google daca cauti piesa celor de la Taxi , am ascultat piesa astazi , acum si fiind un mare fan a muzicii pe care acesti baietii o fac in mintea mea s-a derulat deja articolul pe care incep acum a-l scrie . 

Am ales acest titlu pentru ca este perfect , este complex dar in acelasi timp simplu , cuprinde in 3 cuvinte mii de emoti , lacrimi , ganduri si alte sute cuvinte nespuse . Un lucru e clar pentru mine, sunt PRO Femeia , adica mereu incerc sa o plasez in societatea mintii mele la egal cu barbatul si sa incriminez toate actele de discriminare impotriva ei ( aruncand o privire in arhiva blogului gasiti cateva articole legate de femei care imi sustin cele spuse , Femei vs Barbati ) si asta pentru ca si nu numai mama e femeie , o femeie de nivel mediu in ochii careia am vazut taceri pe care nu as mai vrea sa le vad vreodata.

Nu am inteles , nu inteleg si cu siguranta nu voi putea intelege barbatul care ridica mana asupra femei , barbatul care incearca sa isi impuna suprematia si punctul de vedere prin violenta asupra unei persoane de obicei inferioare din punct de vedere fizic sau emotional , pana la urma asta spune mai multe despre tine insuti ca persoana .

Da, am trait asemenea evenimente in viata mea si nu am reusit nici acum la o distanta de cativa ani trecuti de atunci sa le inteleg , nici din puntul lui de vedere nici din punctul ei .

Nici din punctul ei de vedere pentru ca am simtit cum se complace si asta nu mi-a placut niciodata si in general am observat asta la toate femeile care au trait abuzuri in familie . Nu am inteles si nu am sa inteleg de ce va place voua femeilor sa va complaceti , oare chiat simtiti ca viata vostra fara el nu ar putea merge inainte ?

”Il iubesc ” spun multe , din cate stiu eu iubirea nu presupune prin definitie fie ea morala sau dictionara , abuzuri, nici macar emotionale !!!

Cred ca pana la urma acel ” il iubesc ” e doar o patura care acopera adevarul , adevar care ar putea fi  ” imi e frica” , de el sau ca nu as putea sa ma descurc fara el . O patura pe care multe femei aleg cu bunastiinta sa o traga peste ele peste viata lor si asta e iarasi trist. In tara asta intradevar legea e asa cum e si de multe ori vedem ca si cei care trebuie sa aplice legea o incalca dar nu trebuie sa ne descurajam . Legile impotriva violentei domestice sau inasprit , au aparut mai multe ONG dedicate acelor femei buzate, ele , voi femeile trebuie sa intelegeti ca numai sunteti singure , exista acolo oameni dispusi sa va ajute si cei care abuzeaza de voi chiar si psihic vorbind aici in cadrul familiei , trebuie sa plateasca chiar daca ei sunt tati ai copiilor vostri .

Nu imi place oameni care se complac , poate ca uneori ma vad pe mine in ei , da stiu si recunosc sunt momente in care ma complac si pentru asta ma urasc , nu ii inteleg pe ei pentru ca nu ma inteleg nici pe mine in aceasi situatie dar cand vorbim de abuz fizic , emotional , psihic situatia se si trebuie sa se schimbe radical .

Din punct de vedere  economic, e clar sunt oameni care au si oameni ca nu au , ca asa trebuie sa fie sau nu asta nu decid eu indiferent ceea ce cred si e clar ca sunt unii care au desi nu merita si uni care nu au desi merita , asta e societatea parsiva in care traim , dar din punct de vedere emotional si social toti ar trebui sa plecam de la aceasi linie de start , toti avem aceleasi drepturi si fiecare dintre noi avem o inima, un suflet doar ca il folosim total diferit .

As vrea sa inchei cu speranta ca nu voi mai vedea in ochii femeilor tacerea , ca nu voi mai vedea in ochii barbatilor un orgoliu tampit , ci imi doresc ca in ochii tuturor sa putem citi fericirea , linistea si pacea macar cea sufleteasca .

 

One response to “Tacerea din ochi

  1. gabriella 24/12/2013 la 19:29

    Craciun fericit tie si familie tale cu multa sanatate si bucurie in inimile voastre !

    Apreciază

Lasă un răspuns

