Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ce sau cine suntem ?

_IGP1620

Intrebarea care a si  va bantui omenirea veacuri de acum si raspuns care poate aduce liniste celor care stiu sa il inteleaga si sa-l accepte . 

Franturi de lumina , parti mici dintr-un mare intreg , sau bucati de carne , o entitate mareata care guverneaza un trup , asemanatori cuiva  sau nu indiferent cum ne cred alti conteaza cum ne  acceptam noi.

Un articol citit recent care cita un studiu spunea ca suntem energie pura , ca suntem lumina , cumva fiecare celula din trupul nostru comunica cu cealalta prin energie , prin lumina .

Cineva spune ca suntem chip si asemanare dupa Dumnezeu .

Multi spun ca suntem mai mult decat ceea ce aratam doar ca nu stim asta sau nu vrem sa stim .

Limitati, ne-ar numi unii care spun ca noi ne folosim de o cantitate mica din creier si daca am reusi sa marim cu oricat acea cantiate, am fi in stare de lucruri pe care acum noi le numim minuni,

_IGP1467

Recent am avut ocazia sa particip la putine (din pacate) dar de calitate evenimente din cadrul Asociatie Anatecor si sa ascult niste oameni vorbind intr-un sens aparte dar perfect de placut si surprinzator pentru mine.

Unii prin muzica , Gheorghe Iovu si lansarea noului sau CD ” Fii lumini”. Am stat in sala Regelui Ferdinand, o sala mareata caria i se poatriveste fara doar si poate numele , din cadrul primariei Arad sa ii ascult magia , mi-a fost greu uneori sa ma las purtat de note , deoarece in spatele meu se asezase un cuplu care se ocupau cu desconcentrarea mea , dar cineva a spus ca muzica nu se asculta ci se traieste si se simte asa ca am reusit prin muzica lui sa simt si sa cred ca noi oamenii suntem mai mult decat ceea ce aratam , ca putem tiinde spre o unitate spre un echilibru asa cum mai tarziu am aflat de la doamna A’ime Cristie , ce inseamna acest lucru . Am inteles ca lumina si vibratia pot fi una si aceasi in uniunea dintre oameni , ca noi putem fi uniti prin lucruri cu adevarat marete , Am inteles ca ”a fii” este o minune , o binecuvantare , o bucurie pe care daca vrei sa o simti trebuie sa o dai mai departe . Bineinteles ca mi s-a mai demonstrat, inca o data de parca ar mai fi fost nevoie, ca muzica vindeca si uneste oameni in aceleasi simturi .

Altii prin cuvinte , A’ime Cristie , e greu sa imi gasesc cuvintele cu care sa exprim ce am invatat de la ea pentru ca ele au fost intrecute de sentimente atat de puternice incat a trebui sa ma desprind rapid de acel anturaj , NU sentimente negative ci din potriva foarte bune doar ca nu ma ateptam la ele si nu ma asteptam sa le simt atat de puternic , cu fiecare cuvant , fraza, idee al ei inima incepea sa bata tot mai puternic , mai rapid, in fiecare ideologie m-am regasit, trupul meu se incalzise prea mult , inima deja alerga prin sala si ma zbateam sa o tin in piept , ganduri nu mai aveam ele deja ratacisera , cineva a ajuns destul de adanc in sufletul meu si scotea afara potentialul din mine , simteam ca pot face orice si ca pot fi oricine dar tot timpul eram defapt EU  si cred ca toate astea  m-au surprins pentru la la un momentdat la final a trebui sa ies repede din sala  . Am simtit ca sunt inca multi oameni pe planeta asta care au nevoie de indrumare , care sa fie ajutati sa gaseasca ceea ce cauta . Am participat la 2 evenimente ale dansei in aceasi zi , un workshop si o conferinta , in cadrul workshop-ului am aflat ca nu sunt singur si ca niciodata nu voi fi, dar am aflat ca acolo exista oameni care imi impart ideologiile , crezurile si principile si ba mai mult sunt oameni care se ocupa cu a le spune mai departe si a le face utile si de ajutor si celorlalti , asta m-a uimit si mi-a creat un sentiment de fericire si impacare . Mi s-a confirmat prin cuvintele ei ca suntem cu totii ceea ce dam , daca ofer dragoste dragoste primesc , ura raspandesc ura voi primi. Primul templu (biserica) pentru fiecare trebuie sa fim noi , trupul si sufletul nostru, adica sa ne oferim a zece parte prima data noua si apoi restul celorlalti, daca tu nu te iubesti pe tine insuti cum sa te iubeasca ceilalti din jurul tau ?

Un echilibru mereu intre + si – trebuie sa gasim pentru a avea sansa la o viata frumoasa, nu exista lumina fara intuneric , odata ce accepti ca exista lumina automat accepti si intunericul , nu exista + fara – dar trebuie sa intelegem si sa acceptam care e plusul si minusul fiecaruia si mai important al nostru .

Toti avem un scop o menire pe acest pamant , doar sa o gasim e mai greu dar e clar ca toti avem un talent un dar special in fiecare dintre noi care ne poate spune ce sau cine suntem .

Ca sa inchei paragraful dedicat doameni A’ime Cristie va spun un citat frumos pe care l-am auzit la dansa :

”Valoarea unui om e direct proportionala cu problemele pe care le rezolva ”  

_IGP1529   

Adica ce inteleg eu prin asta ca noi ca oameni suntem atat de valorosi in inima celuilalt pe cat de bine ii facem . Da , noi ca oameni ca sa aflam cine suntem ne raportam direct la interactiunea cu ceilalti si la impactul pe care il avem asupra lor . Adica noi ca indivizi facem parte dintr-un grup unitar mult mai mare , o sfera completa si unul fara altul nu am putea afla vreodata cine suntem .

Cine sunt eu ? pana la urma intrebarea asta nu ar trebui sa ne conduca vietiile pentru ca s-ar putea sa perdem sau sa uitam drumul frumos de parcurs, raspunsul trebuie sa il simtim , sa il acceptam si sa il constientizam si doar asa ne vom putea intregi din punct de vedere spiritual .

Si totusi am aflat in urma acestor 2 zile ca nu stiu cat de mult as vrea sa stiu ce simt , sau cat de mult as vrea sa simt , uneori imi e frica de ce as putea afla daca ma las frau sentimentelor si atunci ma lupt sa le controlez prin ratiune , ca e bine sau ca e rau ? nu stiu si poate asta imi e crucea si blestemul , s-ar putea ca intr-o zi in care sa nu imi mai fie teama de aceste raspunsuri sa aflu cu adevarat cine sunt eu si sa ma bucur in alt fel .

Dar pana atunci ma bucur de drumul parcus si nu am sa las ca un esec sa fie reprezentativ pentru mine pentru ca stiu ca undeva acolo e si partea pozitiva pe care o voi gasi .

Si pentru ca noaptea e un sfetnic bun sau cel putin ce a ramas din ea de la ora 2 incolo , m-am tot gandit ce sau cine  as vrea sa fiu in contextul in care inca mai caut cine sunt si am realizat ca as vrea sa fiu cel pe al carui umar sa iti curga lacrimi, ca mi-as dori sa fiu cel care iti spune ca nimic si nimeni nu e mai important decat propria persoana , cel care arata ca un psihic bun si clar poate trece peste ”n” probleme si cel care arata ca stresul negativ si nervii nu duc la nimic constructiv , nimc de bun augur pentru propria persoana , ca exista alte modalitatii  de a vedea un pahar pe jumatate gol . Cel care sa treaca in continuare peste orice obstacol va intalni la fel cum a trecut si peste cele care le-a lasat in urma.

Cel mai important lucru care mi-as dori sa fiu este de a fi liber , liber sa iubesc , sa traiesc, sa plang sau sa ma bucur , liber in spirit si in fizic .

_IGP1677

Lasă un răspuns

