Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Si le-am aratat la toti ce pot!

igp7008.jpgEra intuneric in camera mea. As fi vrut sa dorm, ochii ma indemnau…mintea NU si NU! Si alaturi de mine statea un urs mare de plus. Parca ar fi vrut sa-mi zambeasca…iar eu mi-am pus capul pe puful lui. O melodie de dor ma alinta…iar eu o inganam! As fi vrut aripi cineva sa-mi dea, pe culmi inalte sa ajung. Dar stiam ca ele sunt purtate doar de ingeri. Si-as mai fi vrut sa pot uita, dar memoria ma urmarea la fiecare clipire de pleoape.

Si-am pasit incet, dar sigur! Am visat de cate ori am mers prin vant. Am cautat soarele de cate ori treceam prin ploaie.

Acum privesc in urma mea. N-am presarat firimituri pe carari doar ca sa pot uita drumul pe care am alergat. Si chiar daca o privire inca o mai arunc spre ce-a fost, ce va fi este  visul din trecut. Si-acum zambesc lasand in urma actorii negativi din piesa mea de teatru. Iar eu stau pe balconul castelului meu privind cerul senin. Slugi picioarele-mi saruta si pasari la geamul meu imi canta. Cununa imi par imi straluceste, iar ochii mei alaturi de ea! Chem frunzele covor sa-mi asterne sa pot calca pe pamantul murdar. Caut vantul sa ma poarte alaturi de pasarile cerului. Si chiar daca nu am aripi inca pot zbura!

Si revin spre crunta realitate. Stau pe acelasi loc in care ma gaseam si acum ceva timp. Aceasi pereti goi si acelasi copac care-mi umbreste camera. Dar eu ma simt ca un copil care abia incepe sa paseasca intr-o lume noua.

One response to “Si le-am aratat la toti ce pot!

  1. Pingback: Si le-am aratat la toti ce pot! | Bogdan86

Lasă un răspuns

