Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Nostalgicul … septembrie,

Culori , o paleta intreaga de culori vine si acopera intreaga natura dar si oameni , locuri si ganduri .

Septembrie , toamna vara s-a dus vine imediat iarna si e gata anul cu toti avem acest gand la inceput de septembrie si ne gandim cum si cat de repede a trecut anul .

Vremea se schimba si ea incet incet de la tricou si camasa vom ajunge la bluza cu maneca lunga , timpuri noi si totodata parca deja cunoscute ne asteapta.

Si oameni se schimba , toata vara parca cu toti am fost scosi dintr-un somn adanc si am fost super agitati , cu siguranta nu toti dar majoritatea da si acum parca incepem din nou sa devenim mai letargici , mai linistiti  asteptand ceea ce urmeaza sa vie .

Mie unul imi place toamna , imi plac culorile ei aerul mult mai curat si respirabil , si felul cum natura se pregateste de vremuri grele . Paletele de culori magice care se astern peste natura scot tot ce e mai nostalgic din mine . Singurul lucru care nu imi place la acest anotimp , toamna , e ca prevesteste frigul lucru pe care nu il suport .

Cuvinte , ganduri si idei se astern incet in capul meu pentru zilele tomnatice ce vor sa vina , astept sa ajunga si sentimentele in inima .

Prea putine cuvinte mai pot scrie asa ca il las pe Nicu Alifantis sa va spuna el ceva :

 

Lasă un răspuns

