Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Minte-ma frumos

Clepsidra vietii tale isi numara nisipul

Si ultima farama in palma sa iti stea

Racoarea noptii nici setea nu ti-o potolea…

Am coborat pe umeri…cadou doar pentru tine

Si te-am chemat in iad, un colt de rai sa-ti dau

Si m-ai primit in palme, caldura sa ti-o simt

Si nopti de stele pline, buchet de flori sa-mi fie!

Ti-as sta imparateasa la geamul tau pe veci

As rupe din buchet, o stea doar pentru tine

Si lacrima din ochi cununa fericirii sa iti fie!

Ceasul vieti mele isi numara secunda

Si vantul cel din noapte doar vise-mi aducea

As sta pe Marte in somnul meu de ape

O tara fara gratii ca sa te pot chema!

 

Si roua diminetii pe gene ne cuprinde

Si murmurul de piatra din vis sa ma trezeasca

Ti-as sta imparateasa in brate pe vecie

Vesmantul cel de stele cununa sa ne fie…

Lasă un răspuns

