Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Lacrimi printre cuvinte

Mi-e dor de noptile-n care plangeam

Nici lacrimi nu mai am…

Acum ele rad, intr-o batista veche

Am si uitat si cum zambeam…

Privirii nu-i mai gasesc perechea

Caci moarta sta si-adorm cu ea

Si-n vis, doar trecator, imaginea…

Doi ochi albastrii, verzi, caprui

Nici nu-i mai stiu caci i-am uitat

Doar in oglinda ii mai vad

Ca un abis, ca un ocean

Si oare ii mai am?

Farama din trecut, o clipa, doar atat!

Si-o lacrima in ochii tai..

Nimic in ochii mei!

Si tu..lacrimi printre cuvinte

Atat, nimic mai mult…

Cuvinte fara lacrimi …..eu!

O dragoste uitata ca o secunda…nici atat!

Sau poate-o vesnicie…intr-un pahar cu apa

Carari fara ai mei pasi si vise alergand

Spre tine, tu, iubire…

Lasă un răspuns

