Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Inca un an!

A trecut un an de cand scriu pe acest blog. Si daca ar fi sa dau fila cu fila imi dau seama cate evenimente placute si mai putin placute au avut loc in viata mea. As fi vrut altceva, dar poate ca asa este destinul sau poate eu sunt prea pretentioasa.

Am inceput prin a scrie sub numele de LacrimiDeCristal. La aproximativ 100 de articole scrise intr-un an, 90% din ele respira prin iubire si tacere. Nu stiu daca si 90% din cititori au apreciat modul meu de a scrie si cuvintele neintelese. Sau poate cei 10%  au dat un clik mai departe…M-am regasit catusi de putin in fiecare articol, fie ca pe el am asternut un zambet sau o lacrima, tacere sau bucurie…

Si-acum rasfoiesc fiecare zi din acest an,recitind miile de cuvinte, iar fiori ma cuprind caci resimt fiecare propozitie in sensul ei adevarat. Cerneala s-a uscat demult iar ideile par a fi aceleasi. Si ma intreb daca mai pot gasi cuvinte si titluri, idei si simtiri. Astept o schimbare in viata mea pentru ca si articolele sa aiba o cu totul alta conotanta.

Cu ocazia implinirii a 4 ani de blog si a acestui articol vreau sa multumesc tuturor persoanelor din viata mea.  Parintilor mei care m-au crescut asa cum au putut. Copilului meu care-mi aduce mereu zambete pe chip indiferent cate lacrimi as avea. Si tuturor celorlalte persoane care ma inconjoara, care m-au facut sa vad viata cu alti ochi. Acelor persoane care s-au bucurat de ochii mei tristi si au plans cand eu zambeam.

Multumiri aduc si lui Bogdan, „initiatorul” acestui blog. El a fost cel care m-a facut sa vad dincolo de cuvinte. El este cel care pune suflet in fiecare articol. El va fi cel care asterne deasupra tuturor cuvintelor mii de sperante…..incredere si vise deloc intamplatoare. Fapte neimplinite, dar vesnic reale.

Sa privim spre soare ca si cand ne-ar fi frate! Sa luam stelele in brate ca si cand ele ne-ar lumina viata! Sa ne bucuram de lumina caci ea ne arata calea. Sa plangem odata cu prima raza de luna, caci noaptea ne face mai puri. Sa ne ascultam sufletul, caci el este cel drept!

La multi ani si cat mai multe articole bune!

2 responses to “Inca un an!

  1. gabriella 30/07/2013 la 00:01

    La multi ani si cat mai multe articole.

    Apreciază

  2. petrila florin bogdan 01/08/2013 la 10:37

    Mulltumesc pt cuvintele frumoase aduse , sper si incerc sa reusesc si sa continuii ceea ce tu ai scris despre mine , o fac cu placere si cu mare drag . Iti multumesc ca ai ajuns in viata mea si ca inca existi in ea prin acest parteneriata pe blog sper ca impreuna sa reusim si mai mult decat am facut pana acum .

    Apreciază

Lasă un răspuns

