Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Eu si 4 ani de Bogdan86 !!!

Nici nu stiu ce sa spun sau cum sa incep acest articol , imi e greu si nu stiu de ce . 

Nostalgie , sentimente si ganduri amestecate , 4 ani din viata mea asternuti in cuvinte digitale pe un caiet electronic , mi-am dat seama de mult ca si activitatea mea pe blog ma reprezinta total dar poate ca nu vreau sa recunosc mereu asta , uneori im e greu sa scriu nu gasesec mereo motivatie in a o face la fel mi se intampla si in viata reala ,multe lucruri le las balta pe motivul lipsei de inspiratie sau motivatie . Stiu ca nu e asa sau ca nu ar trebui sa fie asa , stiu ca inspiratie si motivatia vin de la sine din momentul inceperii a unei creatii . 

Dar mai stiu ca am nevoie de un imbold , de o muza . 

Blogul pentru mine in momentul in care ma mai ocup de el este ca o alinare , ca un pansament pentru suflet ca o vorba buna de-a mamei mele atunci cand picam si ma loveam destul de rau , scrisul uneori pt mine reprezinta forta de a merge mai departe , ca nu o fac cum cred multi ca e bine , ca nu o fac intr-un mod prea artistic pentru unii , astea toate sunt drepturi la pareri personale ale fiecaruia . 

Si nu ma deranjeaza ca multi nu citesc ” aberatiile” mele sau ca m-au injurat unii ci ma bucura ca apreciaza cei care citesc si ca sunt oameni care inteleg cuvintele mele . Nu ies toate astea e clar , nu poti multumi o gramanda mare de oameni si nici nu trebuie sa o faci ! 

Se fac 4 ani de zile de la prima postare pe Bogdan86 , uitandu-ma in spate si privind acum vad si realizez cat de mult am evoluat si cat am crescut si eu si blogul meu ca 2 frati care se ajuta reciproc . 

Tot in aceasta luna aniversare a mai avut loc un eveniment mare pt mine si blogul meu, Lacrimidecristal ea cea care a adus o nota aparte acestui caiet implineste un an de cand mi s-a alaturat, prin fiecare cuvant din articoele ei am inteles o alta mie din spatele lor . Fiecare articol scrie de ea a adus noi si noi cititori , vizitatori si prieteni la acest blog , pentru toate astea si nu numai ITI MULTUMESC !!!

Fiecare aniversare indiferent de natura ei trebuie sa vorbeasca de viitor asa ca voi respecta si eu traditia 🙂 , imi doresc sa am imboldul , motivatia si muza pentru a trece pe domeniu propriu , imi doresc asta de ceva timp dar din varii motive nu am facut-o si bineinteles sa nu uitam ca sincer imi doresc sa fiu mai activ pe blog dar se pare ca si pt asta imi trebuie un sut in fund 😀 . 

Oricum , in curand voi atinge peste 60 000 de vizitatori , cititori care au trecut pe aci prin ograda mea , o parte dintri ei au lasat si o amintire in acest caiet, chiar daca in ultima perioada am observat o scadere a rasfoirii acestui caiet nu ma descurajez si stiu ca totul tine de mine . 

Va multumesc tuturor celor care m-au citit din vechi timpuri , celor care m-au descoperit recent si sunt incantati de ceea ce gasesc , tuturor celod de pe toate retelele de socializare unde ma pot gasi si celor care apreciaza pagina de fb a blogului , 

Nu stiu si nici nu cred ca are o legatura prea mare cu articolul , cu blogul dar asta e melodia care a intrat in viata mea de curand si care imi aduce amintiri  superbe .

Ma inclin !!! 

4 răspunsuri la „Eu si 4 ani de Bogdan86 !!!

  1. operatiepecreier 28/07/2013 la 16:11

    Felicitari si multi inainte!

    Apreciază

  2. lacrimidecristal 29/07/2013 la 22:07

    4 ani de blog sunt 4 ani din viata. Nimeni nu e in masura sa critice nici macar o secunda, dar 4 ani! Fiecare isi exprima trairile in cuvinte asa cum crede si simte. Doar ca sunt oameni (caci altfel nu ar mai exista omenirea asta) care citesc cuvantul litera cu litera! Fara sa poata vedea de fapt esentialul. Iti doresc multi ani de acum inainte…alaturi de mine 😉 ! „Te iubesc” Bogdan pt ceea ce esti!

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 01/08/2013 la 10:32

      Oameni suntem cu toti , cu bune cu rele cu viziune sau nu , cei care pot sau nu pot citi anumite cuvinte , importanta pana la urma e sa supravietuim cu totii , sper sa mai treaca ani buni de azi inainte in care sa progresam si sa scriem impreuna .

      Apreciază

Lasă un răspuns

