Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Tu ai fost totul…si puteai fi!

Ploaia imi bate la geam…stropii ei ma duc cu gandul la tine. E prima noapte cand bratele tale nu ma pot incalzi. Raceala noptii ma cuprinde si mai tare. Si inima-mi fuge ca nebuna. Si clipele trecute parca ar fii prezente. Nu vreau sa ma opresc sa te iubesc….

Si aerul care ma inconjoara ma mangaie ca un strain care nu-mi cunoaste decat trupul. Am simtit o rasuflare si un cuvat: dor! Un miros de iubire pura ma cheama. Un cantec stiut de noi ma roaga sa-l ascult. Si-ncep sa ma ondulez incet pe note de iubire. Simt cum fiorii ma cuprind…si continui. Visul ma asteapta. Tu in lumina unei lumanari care abia mai palpaie. Eu la fel de frumoasa, lasciva in dansul vietii. Ochii cer placeri si vreau sa te regasesc. Sunt respiratia ta in fiecare secunda. Esti diavol printre ingeri! Ma las cuprinsa de brate necunoscute si voci straine. Privirea ti-o intanlesc si simt un „dor de mine”. Astept regina sa iti fiu, iar tu al meu cersetor. Saruturi sa tanjesti, atingerea sa o plang. Ca un actor pe scena vietii mele, ca un lup printre caprioare. Ca o felina intr-o jungla….ca o caprioara printre lupi!

Ma innec printre cuvinte in vant si ma imbat de dorul tau. Ma cuprind mii de sperante chiar daca ele se lasa asteptate. Chiar daca stiu ca ele sunt desarte. Si ochii mi-i inchid….aceesi naivitate…aceeasi puritate!

Secundele trec, visul ca si cand n-ar fi fost. Privire nu mai e! Doar trupul meu lenes. Si zambesc…si as murii! Tu ai fost totul…si puteai fi!

Lasă un răspuns

