Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Drumul meu

Nu mi-a fost vreodata frica de ceva…dar drumul de la locul de munca spre casa ,care este cat ai fuma o tigare, mi se pare cel mai lung drum pe care i-am putut numara pasii. Mi-e frica de el ca vietii de moarte…Cu primul pas simt ca minutele trec ca si cand nu s-ar mai sfarsii. Ganduri ma patrund pana cand nu le mai simt intelesul. Si pas cu pas cararea se intuneca iar pietre imi stau in cale. Frunze ar vrea covor sa imi asterne, iar soarele sa ma orbeasca in fata faptelor neimplinite.  Ca o faptura fara grai….ca o floare fara miros….pasesc sigura, dar nesigura. Fredonez o melodie, aceleasi note! Si aceleasi trairi care ma duc in locuri unde ma simt in „casa mea”. Caci locul spre care ma indrept sunt pereti nedefiniti. Iar anii apasa pe caramizile lor lasand fisuri nevazute. Si vise se astern langa streasina casei mele. Le ploua insa cerul…iar soarele imi aduce zambetul….iar norii ma cuprind spalandu-mi sufletul de tot ce este murdar.

Nici macar nu-mi dau seama pe unde merg, caci as putea-o face cu ochii inchisi. Caldura de afara ma oboseste si mai tare si simt ca drumul nu se mai sfarseste. Ma chinuie, ma incearca, ma doboara …dar ma inalta. Acelasi chip trecut de ani. Aceiasi ochi care par cand sa planga, cand sa zambeasca.

Deschid usa casei mele, si poarta sufletului meu se inchide. Un miros fetid ma intampina ca si cand m-ar fi asteptat de mult. Aceleasi pahare goale stau pe masa asteptand sa fie udate, iar o tigare vrea sa se lase fumata. Si ochii de pisica ma fac sa pot atinge putin din frumusete….si un pic mai mult din blandete. Si-atunci viata imi pare ca un fulg de nea si cred ca toate sunt mai simple de cat par. Dar cand simt ca el mi se topeste in palma, viata se topeste o data cu el.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

