Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Psihologia si viata

Ne nastem din anumite motive, primim o personalitate si un caracter , crestem , plangem , radem , imbatranim si la final ne vom duce asa cum am venit , asteptat , moartea e sigur finalul unei calatorii dar poate nu finalul existentei noastre pe pamant .

Toate acestea defapt corelate reprezinta viata noastra care fara sa ne dam seama sau fara sa constientizam este influentata atat de mult de factori psihologici incat daca am sti nu am crede , pana la urma psihologia este viata . 

De aici vine si intrebarea : ‘Cum putem folosi psihologia pentru a ne imbunatati viata?

Unul dintre raspunsurile mele si logic cred eu e constientizarea si acceptarea . Alegeriile sunt ceea ce ne definesc caracterul si pe noi ca oameni . Daca reusim sa constientizam fiecare alegere pe care o facem si bineinteles si repercursiunile negative pe care le poate avea e clar ca vom putea rezolva orice problema mai usor si implicit si mai corect . E la fel de important si sa acceptam ca indiferent de decizie buna sau rea ea a fost facuta de catre noi pentu ca asa am vrut la acel moment , a fost si este puterea si dreptul fiecaruia sa  alegem si am facut-o fiecare personal , acest lucru te va ajuta mult psihic sa sti ca  tu ai fost cel care a pus amprenta .

 

De ce merita sa fii punctual ?

Cred eu ca pana la urma si lucruri considerate simple ca banala punctualitate e o alegere voita sau nu .

Intotdeauna am fost adeptul punctualitatii si nu am suportat si nici acum nu accept ca eu sa intarzi la o intalnire fara un motiv bine intemeiat si fara sa anunt inainte . Daca imi spui ca la ora X trebuie sa ne intalnim acolo, eu voi  fi prezent la X-30 , 30 minute in care stau linistit fara stres dar daca nu ai aparut la finalul celor 30 in minutul urmator vei primi un telefon de la mine .

Ca sa cititi si sa aflati mai multe despre punctualitate si ce spune ea despre voi va invit sa ajungeti pe TheHunger.ro  unde va puteti abona la un newsletter bilunar excelent , acolo gasiti raspunsuri la intrebarile : De ce sa nu mai intarziem ? sau De ce o facem ?

Citind acest articol mi-am raspuns inca o data mie si consolidat credintele mele despre oameni si punctualitate .

Complexele de inferioritate şi superioritate ale lui Adler

Oare sa intre in actiune si aceste complexe in alegeriile pe care la facem , facem anumite gesturi in consecinta complexelor fie ele de inferioritate sau superioritate ?

Ce sunt de fapt aceste complexe ? Alfred Adler a fost un psihoterapeut care a rămas în istoria psihologiei în special pentru dezvoltarea conceptelor de complex: de inferioritate şi respectiv de superioritate. El a crezut mereu că orice persoană fără pregătire în psihologie se poate folosi de conceptele ei pentru a-şi face o viaţă mai bună, şi astfel şi-a dedicat mare pare din muncă către complexele pe care le simt diferit cele două sexe. Va invit sa cititi mai mult tot pe TheHunger.ro sau un click pe titlul de mai sus .

Eu am aflat ca pana la urma ambele complexe au la baza acelasi lucru imaginea de sine scazuta.

Freudian slip ( un act ratat )

Nu aveam ideea ca asa se numeste si il cunosc si l-am observat mereu atat mie cat si celor din jurul meu , eu il denumeam simplu , subconstientul nu poate minti si intotdeauna el spune adevarul deaspre tine .

Acum e important bineinteles ca sa fie si cineva ce poate si sti citi semnele pe care subconstientul de arata. E esential ca pentru binele nostru sa invatam sa ni le citim singuri si sa le acceptam .

Un act ratat (sau Freudian slip) este o greşeală pe care o putem face, de natură verbală, gestică sau pur şi simplu de acţiune (atunci când încurcăm cuvinte, scăpăm ceva sau uităm să facem un anume lucru). De cate ori nu am gandit ca aceste lucruri sunt simple coincidente sau chestii fara sens ? cand defapt ele spun adevarul despre noi .

Intotdeauna m-a fascinat psihologia si oameni , felul lor de a actiona si a gandi si trebuie sa recunosc datorita serviciului am ajuns sa cunosc zeci de oameni si am aflat zeci de povesti si ganduri datorita boli si pentru toate astea si ce va urma sunt recunoscator .

Sper si imi doresc sa reusesc sa fac si ceva studii in aceasta directie asa ca pana atunci citesc articole , fragmente , pasaje de specialitate , una din sursele mele e Thehunger.ro .

Daca vrei și tu să primești acces la articole și resurse de genul celui despre care am scris eu astăzi, încă te mai poți abona gratuit la TheHunger.ro aici .

Merita sa sti sa cunosti ca astfel sa te poti coordona exact cum trebuie pe axele vietii, chiar daca ele nu sunt tocmai fixe mereu, dar esti acolo .

Cu bune cu rele , viata e frumoasa daca stai sa o intelegi putin si intotdeauna sunt cai de rezolvare mai usoare decat credem .

4 răspunsuri la „Psihologia si viata

  1. Catalin 30/06/2013 la 18:28

    Totul tine de rabdare!

    Apreciază

  2. Adela 01/07/2013 la 14:26

    FELICITARI!
    Blogul dumneavoastra a primit o nominalizare pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Pentru mai multe detalii, vizitati http://lifeandsoulofficialpage.blogspot.ro/

    Felicitari si succes!

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 01/07/2013 la 14:50

      Multumesc frumos pentru nominalizare , ma onoreaza chiar daca nu am inteles exact ce inseamna acest “A Bouquet Of Three Awards” 🙂 , dar fiind nominalizat inseamna ca articolele de pe acest blog sunt bune si plac, indiferent cine ce si cum sau cati fac nominalizarile . Cat despre partea mea de treaba mai departe cu aceasta nominalizare o voi face cat de curand si cred ca imi va fi destul de greu .o zi cat mai frumoasa.

      Apreciază

  3. lacrimidecristal 06/07/2013 la 22:29

    Personalitatea este un dar….caracterul este o victorie!

    Apreciază

Lasă un răspuns

