Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cuvinte

Un sarut pe buze mi-a ramas

Si cantecul inca-l mai aud..

O petala uscata ma roaga s-o mai las

Sa pot sa-i simt si ultimul miros.

Un februarie uitat, parca printre gandurile vechi…

Si toamna imi promite  ca ne va gasi impreuna

Si iar…si iar noaptea ma cununa

Cu stele albe, si-al meu chip

Ma-ntreaba: sa mai pot zambi?

Ochii mi-i indrept spre luna visatoare

Cuvantul sa-l rostesc: oare?

Sa plang….si sa iubesc?

Ochii ii inchid si-un zambet de septembrie

Imi cheama vantul sa ma mangaie

Stropi de ploaie in dansul lor ma vor

Dar eu…simt tot al tau dor.

Prezentul ma intreaba: care floare ?

Petala alba plange langa mine

Cuvinte…..doar cuvinte: te doare?

Tacuta, linistita imi sopteste

Al cui gand il porti?

Sa plec sau sa raman…

La fel si eu…si-aceste nopti…

Pamant as vrea sa fiu

Covor de flori sa ma-ngroape

Aceleasi vise sa le le am

Doar tu….doar eu….si noi!

Lasă un răspuns

