Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Habar nu am ….

…. ce e cu mine .

Poate de la lipsa somnului din ultimele zile , poate de la prea multa oboseala acumulata in ultima saptamana , poate ca nici macar in timpul liber nu pot dormi mai mult de 7-8 dimineata indiferent de ora in care ma pun la somn , poate din cauza lipsei de orice , poate ca din cauza inactivitatii , poate ca , poate ca ar trebui sa nu mai caut motive dat tot nu stiu ce e cu mine .

Azi ma simt aiurea rau cel putin pana acum , nimic nu ma calmeaza nimic nu imi convine nimic nu imi trebuie dar imi trebuie ceva . Dau drumul la muzica in speranta de a ma linisti dar degeaba , ascut 2,3 vesrusi schimb melodia ca nu imi place si tot asa pana opresc de tot sunetele care azi ma cicalesc , as aprinde o tigara dar degeaba nu mai am , ma uit in portofel degeaba e la fel de gol ca mine azi cred ca avem aceleasi stari .

Avand un facebook deschis dau de scrool in jos in speranta de a gasi ceva interesant , speram degeaba pe facebook nimic nu e prea interesant sau hai sa nu fiu rau prea putini stiu sa scrie lucruri interesante pe acolo , in afara de cat de rupt e una sau unu sau de fata pe care oa re cand tocmai s-a trezit , sau te mai miri prin ce locuri afli ca merg ei la cafea cand defapt poate ca ei stau in casa si freaca un nes , dar asta e, popularitatea hraneste anumiti indivizii care sunt lacomi dupa asa ceva .

Incerc sa caut ceva bloguri interesante de citit si pt asta intru pe un portal dedicat de unde aflu ca pot vedea ultimele episoade din iubirile secrete ale nu stiu cui sau tot felul de ecranizari de geu asta , mi-e scarba ar asta e fiecare cu ce-i place , vorba aia nu e frumos ce e frumos ci e frumos ce imi place mie asa ca daca mi-e nu imi place poate altuia ii place . Dar tot pe acolo observ ca in ultimul timp au luat-o razna blogurile dedicate reclamelor unor produse , ma eu prca inteleg altceva prin termenul de blog sau oi fi eu dus cu pluta ( se poate si asta ) .

In fine nu mai stau sa imi tot nervi si pe acolo ca nu am de ce si totusi nu am habar ce e cu mine sau ce naiba sa fac sa ies din starea asta dar daca ies din starea asta in ce stare sa ma bag ?

Hai sa mai scriu pe blog imi zic intr-un final , dar ce ? pai scriu ceea ce simt pana la urma .

Si totusi ce simt ?

3 răspunsuri la „Habar nu am ….

  1. Citeste Asta 27/05/2013 la 13:01

    Baga reddit ca baiatu frumos asa pe /r/funny si iti revii imediat, daca ai nevoie de subiecte pentru scris te pot ajuta 😛

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 29/05/2013 la 14:34

      🙂 ms de sugestie , cat despre subiect despre scris mi le poti lasa ca si comentarii la articole sau la pagina ”CIne sunt eu ” sau pe fb prin cele 2 mijloace din din partea dreapta, numai bine si inspiratie maxima !!!

      Apreciază

  2. Pingback:Imbatat pana la refuz ! | Bogdan86

Lasă un răspuns

