Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cala cu spini!

images

Alba si curata sta tacuta si ma priveste. Si eu pe ea! Imi surade ca si cum m-ar vedea pentru prima oara. Ma lasa sa-i simt mirosul ca si cand ar fi pentru ultima oara. Si o adulmec pe fiecare centimetru….prin fiecare por care ma cutremura, Ma vrea…in vis s-o am!

M-am indragostit de tine, mireasa a chipului meu! Catifeaua, rochie sa-mi fie, iar parfumul in mine sa dainuie! Te las, obrazul meu umed sa mi-l maingai, iar eu puritatea sa ti-o simt! Rasuflarea mea caldura sa iti fie, iar sarutul meu in viata sa te tina. Te iubesc ca si cand acum ai inflori…te ador pana cand ultima culoare devine aramie!

Mi-e dor de tine ca de o lacrima de fericire….si te am in amintiri ca si cand timpul ireversibil m-ar purta in trecut! Mi-e dor de tine si te astept ca si cand prezentul m-ar bantui in viitor! Si vreau doar o privirire sa-mi mai ai….si vreau doar o rasuflare sa-ti mai am!

 

 

9685639Si te privesc in ochii tulburi de lacrimi. Ma prabusesc la picioarele tale! Asemenea unui trandafir  sufletul mi-l mangai!  Indraznesc, spinul sa-l ating ….si roua de pe petale vreau sa ma hraneasca!

Si timpul trece…inima mi-e franta….si sufletul imi canta!  Despre iubire inteleg eu….despre dezamagire imi spui tu!

Si iarasi te privesc….si iarasi lacrimi in ochi! Mi-e dor de cala alba…..iubesc trandafirul cu spini! Iubesc cala alba….si mi-e dor petalele trandafirului!

 

5 responses to “Cala cu spini!

  1. danutdaniel 11/05/2013 la 15:45

    Foarte frumos…. Felicitari.. Lacrimi De Cristal….❤❤❤

    Apreciază

  2. Camelia Kovacs 14/05/2013 la 21:32

    Foarte frumoase flori, si sa nu uit, te felicit deoarece nu am vazut niciodata un astfel de barbat.
    Bravo!!!

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 14/05/2013 la 23:41

      Multumesc frumos pentru apreciere dar trebuie sa iti spun ca daca acest articol te-a facut sa ma feliciti din pacate acesta nu e scris de mine ci de colega mea de blog , Lacrimi de Cristal care are tot meritul pentru acest articol🙂 .
      Pentru fraza :” deoarece nu am vazut niciodata un astfel de barbat” ma simt flatat si sper sa ti-o susti si citiind si articole scrise de mine.
      Numai bine si inspiratie maxima !

      Apreciază

  3. starchim01 15/05/2013 la 21:54

    De mult nu am mai ascultat The Kelly Family.

    Apreciază

Lasă un răspuns

