Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Urare de Sfintele sarbatori Pascale !

Imi e greu sa scriu acest articol si nu stiu de ce cand ar trebui conform titlului sa fac o simpla urare .

Oare conotatia religioasa si bisericeasca sunt prea puternic atribuite acestei zile si de aceea sa imi este  mai greu , s-ar putea ca da .

Divinitatea si crezurile mele nu au in schimb nimic de a face cu retinerea mea , pentru ca asa cum fieacare dintre noi o are la fel si eu am si eu credinta mea .

Nu vreau sa fac o dezbatere puternica pe subiectul biserica si divinitate , pentru ca nu aceasta e rolul acestui articol .

Defapt doresc sa va transmit tuturor celor care cititi , sau care nu cititi dar poate auziti, acest blog , articol , sa aveti parte de Sarbatori fericite si bucuroase , traite in pace si armonie in preajma celor dragi dar nu numai !

Va doresc si imi doresc ca inimile tuturor sa devina mai bune si mai ascultatoare la strigatul celui de langa si deasemenea mintea noastra sa  se deschida spre o gandire calculata , nebuna , rece cand trebuie si fara prejudecati si etichete !

Ca sa fiu un ”trend ” :

Fie ca … fie ca fiecare dintre noi sa primeasca atat cat merita !

Hristos a inviat !

5 răspunsuri la „Urare de Sfintele sarbatori Pascale !

  1. Bianca Badea 05/05/2013 la 12:56

    Adevarat a inviat si numai bine!

    Apreciază

  2. gabriella 05/05/2013 la 15:33

    Sarbatori fericite cu multa sanatate. Hristos a Inviat!.

    Apreciază

  3. Alexandra 06/05/2013 la 14:40

    Paşte fericit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

