Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Totul doare

Totul in jurul meu uneori urla de durere , eu , incerc sa stau la o distanta astfel incat sa nu ma afecteze dar strigatul ma ajunge , ma cuprinde si ma doboara. 

E greu sa incerci sa stai drept cand esti lovit in picioare , in inima si suflet , incerc sa ma reincarc , incerc sa gandesc la rece dar durerea se transforma in nervi , in ganduri care ar putea ucide , mainile si tot corpul imi tremura si mintea parca imi e cuprinsa de o ceata inspaimantatoare .

Imi e frica , ma tem , de nimic in viata nu imi e frica decat de mine cand sunt cuprins de durere si nervi , ce ma fac ? creierul nu mai reactioneaza si ma lupt cu mine .

Pentru cateva fractiuni de secunda ceasul nu se mai misca , totul s-a oprit.

Actionez, fac ceva necugetat ceva ce am sa regret dar pe moment nu gandesc .

Si intr-un final totul se sfarseste crunt sau cu voia cuiva totul se termina cu bine .

Nu imi plac starile astea ma deprima , ma redeseneaza intr-un fel si chip pe care eu nu mi-l pot accepta .

Imi spun ca nu e bine ca trebuie sa gandesc la rece ca trebuie sa fiu eu cel cu calm si ca nu merita , nimic din toate astea nu merita ca eu sa simt durere .

Lacrimile nu ma mai ajuta la fel cum o faceau candva , e trist sa stiu ca si ele m-au lasat , e trist sa realizez ca uneori sunt prea singur in lumea mea .

Imi revin , lin si sigur , un planset drag si o voce care imi spune cuvinte bune ma revigoreaza , apoi ma opresc si plang din nou acum insa o fac in cunostinta de cauza a faptelor comise si cuvintelor spuse.

Poate ca nu e doar vina mea , poate ca sunt doar neinteles , poate nu am cu cine a ma intelege , poate ca …. , pot fi multe cauze si motive , dar nu am nici un drept sa ma duc intr-o stare pe care sa o regret .

Inchid ochii si visez , visez si cu ochii deschisi la o lume mai buna pentru mine si pentru cei care ma incojoara , imi doresc o viata fara nervi si durere cauzata de ei .

Imi doresc multe , e dreptul meu .

Durerea se transforma intr-un calm leguminos , muschii corpului s-au relaxat prea puternic nu mai pot face nimic , decat sa imi doresc .

Incerc sa ma scufund intr-o lume a sunetelor , ele par sa ma intelega si sa se ordoneze astfel incat sa aiba grija de mine .

Totul doare ….totul se transforma , totul revine si tot eu ma infrupt si ma hranesc din fericire , din durere, din zambete si atingeri , din mine si de ar fi sa vii… as crede ca visez, dar tot as incerca sa rup din tine pentru mine .

8 răspunsuri la „Totul doare

  1. georgia 02/05/2013 la 21:43

    Uneori ,e nevoie sa trecem prin aceste stari , e ca o revolta interioara. Parem calmi si impacati cu tot ce ne inconjoara ,dar nu este chiar asa. Viata nu e simpla ,e chiar complicata ,dar nu trebuie sa ne descurajam , vor veni si vremuri bune ,totul este sa asteptam cu calm si toleranta.

    Apreciază

  2. lacrimidecristal 02/05/2013 la 22:09

    Dor toate…si toate dor!! vrem sau nu vrem e imposibil sa nu ne doara toata, caci altfel n-am mai stii culoarea fericirii! Felicitari

    Apreciază

  3. gabriella 04/05/2013 la 15:05

    Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire si speranta.
    Paste Fericit!.

    Apreciază

  4. Pingback:Imbatat pana la refuz ! | Bogdan86

Lasă un răspuns

