Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cand cerul pica…eu ma ridic!

Norii par sa se adune nebuni de-asupra mea. Plang peste mine fara sa le pese ca eu zambesc. Si ma prind in jocul lor dansand odata cu ei. Ochii-mi sunt incruntati…pleoapele stau mai mult sa cada iar obrajii-mi sunt reci. Ma transpun intr-o piesa de teatru fara sa-mi dau seama ca este realitate. Simt durerea in piept cum ma ataca violent iar eu scut nu am! Ma caut prin buzunare si gasesc undeva, spre un loc rupt, stand sa cada, o farama de incredere. O tin in palme ca si cand n-as vrea s-o mai inapoiez. In celalalt buzunar s-a pierdut printre celofane de bomboane, curajul! Indraznesc sa-l simt…..si sa-l cunosc! Si ma simt atat de bine cand el ma place, si-ncep sa il iubesc.

Dar buzunare nu mai am…Si ploaia tot ma-ncearca. Si iarasi ii zambesc. Crunta si acida nu vrea sa taca. Doar ma ataca! Si iar zambesc…si iar ma ploua!

Imi scutur buzunarele si-un vis ma astepta demult! Il sarut si ma saruta. Il mangai…si ma ia in brate. Simt ca traiesc cand frumosul mi-e viitor si viitorul mi-e frumos!

Corzi si sunete ma asteapta intr-un acord pe care-l fredonam de ceva timp fara sa stiu ce este.

O farama de  incredere…putin curaj…..un vis….un cantec…toate ma inalta catre cerul involburat. Sunt aproape de nori fara sa-mi pese. Printre ei caut soarele iar el stiu ca ma asteapta…..

Un răspuns la „Cand cerul pica…eu ma ridic!

  1. danutdaniel 18/04/2013 la 10:38

    Frumos… Lacrimi De Cristal 😀 ❤ ❤ ❤ …….. :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

