Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Surrender to water

Ploaia , raul , lacrimi , puritate , trupul , viata , toate au in comun un element esential , apa ! 

rain_drops_green_leaf_wallpaper-normal

Din totdeauna am iubit apa pentru simbolul ce ea il reprezinta pentru mine viata si daca iubesc viata asta inseamna ca accept tot ce are legatura stransa cu ea , nu pot iubi un trandafir dar sa urasc spinii lui ci trebuie acceptat intr-un tot unitar .

Primavara , vara , ploaia in stransa legatura cu natura care incet incet revine la viata imi inspira putere si parca imi incarca bateriile trupului si ale sufletului , mergand incet pe strada seara sau ziua in amiaza mare atunci cand stropi de ploaie cad pe pamant , imi place sa ma opresc sa simt fiecare strop de apa care imi cade pe trup fie el rece sau cald ( sa nu se inteleaga ca ies dezbracat in ploaie , cel putin inca nu am facut-o :d ) .

Stiti mirosul acela placut de curat care apare dupa o ploaie ? atunci cand simti ca picurii de apa au spalat fiecare particula de praf din aer si au adus cu ei prospetime , ce bine ar fi daca ploaia ar avea acelasi efect si asupra oamenilor , sa spele toate gandurile rele care trec prin mintea lor atunci cand un strop de apa le cade pe crestet si ei asemenea naturii proaspete dupa ploaie sa se simta revigorati si mai increzatorii in ei cu ganduri mai curate .

Apa e cea care ne mentine in viata si totusi noi o ignoram atat de mult prin toate actiunile pe care le facem poluand cursuri intregi si panze freatice, cata ironie crunta in lumea asta  , cata prostie sa ai sa fi constient de un lucru ca e bun dar totusi sa faci multe pentru a dauna acel lucru ?

Trec de la o stare la alta , plimbandu-ma printr-o ploaie calda de vara , ma bucur , ma intristez , visez si realizez , ma gandesc de ce si nu gasesc explicatii , uneori refuz sa mai gandesc si las apa sa curete tot ce e rau din mine .

Imi place sa inot  chiar daca am avut experiente destul de urate in care era sa ma inec sau in care a trebuie sa salvez pe altcineva de la inec dar astea nu ma opresc in  a ma aventura din nou in apa in incercarea de a ma relaxa total .

Privesc oameni care alearga in ploaie ca sa se ascunda de a fi udati si privesc oameni care alearga in ploaie de bucurie si mai sunt si eu cel care se plimba prin ploaie .

 

Un răspuns la „Surrender to water

  1. lacrimidecristal 16/04/2013 la 22:24

    Ploaia e viata….si mor de bucurie! Ploaie sunt eu, cand lacimile-mi curg….Ploaie e vara…..si primavara….sau oricand! Ploaie sunt eu….si tu….suntem viata!

    Apreciază

Lasă un răspuns

