Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

10

Pe taramuri de gheata calc….dar picioarele-mi sunt fierbinti. Si frigul ma cuprinde cand noaptea-i o fantoma! Mii de glasuri imi rasuna iar ecourile ma urmaresc! Ochii-mi sunt tintiti spre chipuri nedefinite si fapte neiertate. Si ma-ndrept cu pasi siguri spre „negrul intunecat”. Gura-mi e amara iar calcaiele ma dor. Pietre se inalta inaintea mea si ploi se revarsa peste chipul meu. Nici lacrimi nu mai sunt, caci ploaia mi le spala. Nici „strop de dulce” nu mai este, caci lamaia inca ma asteapta in paharul gol. Zaharul s-a topit de mult!

Aud focul cum mocneste asteptandu-ma. Ascult vantul cum ma impinge de la spate, si nisipul cum aluneca pe sub talpi. Marea nu mai imi canta….floarea nu ma mai saruta. Si-mi numar pasii…1…2…3….astept finalul!

10….Si tot in picioare raman. Arme la pamant. Ochii plansi si fetele trecute! Chipuri lipsite de lumina. Mainile-mi sunt goale si sufletul mi-e plin! Sunt intr-o lupta deja castigata inainte s-o duc la final: tacerea chibzuita….sfidarea nesfarsita….ochii neinsetati ….si ale lot minti pierdute!

Acum inima sta tacuta…linistita…

Lasă un răspuns

