Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Vino in iad sa vezi raiul meu…

Te chem in iad, flacarile lui sa-ti incalzeasca inima….Si-ti dau raiul meu, sa poti zambi doar pentru mine! Ingeri sa te cheme in camp de flori iar adierea lor parul sa ti-l mangaie. Parfumul pe trupul tau sa stea….iar eu al lui miros sa-l simt!

Dar iadul meu dureri ma-ncearca…si raiul ma refuza! Florile din parul tau stau uscate la picioarele mele. Si parfumul lor de mult s-a pierdut! Lacrimi stau pe petale fara ca ele sa-mi dea macar vreun semn. Albul ruginiu pare sa nu mai reinvie, iar inima le cere macar o secunda. Secunda, asemenea unui secol, ma doare si mai tare. Si strig: Doamne….da-mi raiul cel trecut si iadul cel viitor!

Lasa-mi secunda s-o traiesc chiar daca imi promiti  flacarile cele mai fierbinti! Sa ma arda cele mai inalte suferinte….sa ma doara cele mai adanci ganduri…

Si ganduri ma alearga catre tine, catre noi. Si vise inca mai am chiar daca pasii tai sunt departe.

Te strig…nu esti aproape pentru ca ecoul meu sa te poata ajunge. Dar ma simti ca o chemare iar privirea ti-o intorci. Ma vezi…si nu ma vezi…Te vad..si te astept.

Vino in iad sa vezi raiul meu! Si suflet iti voi fi in pagini albe presarate cu sclipiri de fericire….si pasii sa-ti-i indrum spre iubire, iar palmele sa ti le strang langa ale mele…

5 răspunsuri la „Vino in iad sa vezi raiul meu…

  1. danutdanielD 08/04/2013 la 20:28

    Cuvinte scrise cu sufletul nu cu mana.. cuvinte rostite din suflet nu din gura.,,, foarte frumosss. ❤ ❤

    Apreciază

  2. Rucsi 08/04/2013 la 22:16

    frumos 🙂

    Apreciază

  3. Szasz Sebes Paul 08/04/2013 la 22:18

    Interesanta postare !

    Apreciază

  4. Pishky 09/04/2013 la 02:05

    Tare frumos ti-ai insirat cuvintele!

    Apreciază

Lasă un răspuns

