Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ganduri schitate

Astazi am inlocuit ceaiul cu o cafea la fel de buna si fierbinte , aroma ei ma duce intr-o lume speciala iar gustul imi paveaza alei spre acea lume .
Parca s-a mai incalzit un pic nu destul insa tot frig imi e , acum ploua , acum stropii se opresc si pasari imi canta la geam dar cu toate astea tot innorat e . Mi-e dor de primavara de soarele puternic al ei, de mirosul pomilor  abia infloriti si de culoarea naturala a vietii .

Perioada asta de iarna ma moleseste complet si nu am facut nimic mare lucru in acest timp , de aceea imi propun sa am o primavara foarte activa dar planurile pentru ziua de maine mie nu imi prea ies asa ca incerc sa ma abtin in a le creea .

Astept o primavara care sa aiba efect si in trupil si sufletul meu , poate te voi reintalni , poate te voi avea din nou in inima , poate….., dar cu siguranta imi e dor de tine .

O vorba spune ca te voi intalni atunci cand nu ma astept dar la momentul potrivit , candva , atunci , oricand , oare ?

Mai iau din cana mare o gura de cafea nici prea dulce nici prea amara cu un pic de lapte asa cum imi place asa cum imi e si viata , nici roz nici neagra ci asa cum mi-o fac eu , asa cum aleg eu sa fie , dar totusi trebuie sa recunosc ca anumiti oameni ii cunosti si din intamplare si cand o vrea destinul sau Cel de Sus .

Dumnezeu iti da dar niciodata nu iti va baga in sacosa , asa ca trebuie sa sti sa triezi ceea ce primesti si sa fructifici acele lucruri spre binele tau ( ceea ce e mai complicat:D  ) .

Poate pana acum nu am stiu sa fructific ceea ce am primit sau poate acum nu vad ceea ce primesc ca sa stiu sa triez , poate acum nu primesc sau nu stiu sa primesc , prea multi de poate isi fac loc in viata mea , ma enerveaza sa depind de acest ”poate”.

Ei , nu am de ce sa ma stresez cred intradevar ca fiecare va primi ceea ce merita si sunt sigur ca imi va veni si mie randul , o randuiala exista acolo undeva pentru fiecare dintre noi .

Astept , imi place sa ascult pasarile cantand si apa curgand (chiar daca apa e formata din stropi de ploaie ) , las din nou ca muzica sa patrunda prin fiecare por ar trupului sa ma ridice pe cel mai inalt nivel de liniste .

Gandurile curg lin , fiecare dintre ele isi pun amprenta pe locul potrivit , cele bune sa se adune cele rele sa se spele , nu prea las gandurile rele sa se odihneasca in mintea mea dar fara sa vreau sau sa imi dau seama si ele fac parte din intregul proces de a fi si intr-un final ma ajuta sa vad partea plina a paharului.

Mai curge o zi , ma mai uda o ploaie , mai ascult o melodie si mai astept pana atunci … .

2 responses to “Ganduri schitate

  1. lacrimidecristal 30/03/2013 la 21:33

    Ganduri bune…ganduri rele…este articolul care l-am scris vineri, dar l-am uitat la servici! Sa fie coincidentza?

    Apreciază

Lasă un răspuns

