Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Un an…

imagesMă gândesc de multe ori la timpul care a trecut peste mine, și mai exact la ultimul an. Niciodata nu aș fi crezut că am să fiu ceea ce sunt acum, că am să vând ani clădiți în spate pe doar unul singur. Secundele au imbătrînit alături de mine și m-au învățat să păstrez în mine litere de aur care au dat naștere unor cuvinte de diamant. Fapte și întâmplări mi-au adus pe chip poate alte și alte riduri, dar viața mi-a sădit în rațiunea mea spini pe tulpini uriașe, iar in suflet parfum de petale albe. Căile ramificate în mii de direcții cu presupuse concluzii și finaluri, acum are un singur sens spre care mă îndrept hotărâtă. Pietrele din drumul meu care cândva mă puneau în genunchi, acum le ocolesc sfidându-le prezența. Ignor vântul care îmi usucă fața și pașii mi-i îngreunează…..ploaia care sufletul mi l-a răcit și soarele care-mi promite căldură. Privesc spre cer, spre infinit….. si-mi pare că doar o zală  mă mai leagă de cătușele de mult uitate pe brațele mele. Doar eu mai sunt speranță și ceasul mă întârzie. Aș vrea să-i mut minutele în clipa când mă vad zâmbind. Dar teama de necunoscut mă oprește.

Și a trecut un an….bătrânul an îmi șterge lacrimile și mă acoperă cu un zâmbet trecător promițându-mi vise împlinite. Îmi culege tristețea de pe chip și-mi sădește speranțe și promisiuni. Mă înalță și mă lasă acolo ca să pot zbura. Aripile demult crescute mă încearcă la înălțimi neatinse și locuri neștiute. Și pătrund într-un necunoscut care începe să-mi placă. O stare de bine mă îmbrățișează. Rămân acolo nemișcată fiindu-mi dor de obișnuință, dar curioasă de încercarea necunoscutului. Mi-e frică să mă apropii de fericire și stau puțin pe gânduri.

Acum, prezentul mă ține strâns de mână. Și nu mă minte, căci viitorul îi e soră. Pășesc o data cu el spre siguranță și liniște…..

Un răspuns la „Un an…

  1. danutdanielD 15/03/2013 la 19:22

    Foarte frumos ….. o poveste incredibila despre viata, despre viitor, despre trecut…. n`am cuvinte cat de mult imi place :* :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

