Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Calatoria , una din pasiunile mele

Cred ca din cauza zodiei mele imi place sa ma plimb , sa cunosc, sa aflu si sa invat tot felul de lucruri noi si interesante de aceea si natura si calatoria fac parte din marele mele pasiuni,
din pacate din cauza unori limitari financiare nu prea am avut ocazia sa calatoresc prea mult pana acum dar sper si stiu ca o voi face candva mai des .

Am avut noroc daca pot spune asa sa ma plimb prin tara cu ajutorul serviciului , lucrand in comert am fost la cateva intalniri sau training-uri si m-am bucurat de ele la maxim de la asteptarea in gara a trenului care sa ma duca la destinatie pana la cautarea trenului pe linie la intoarcere . Am fost cazat pe la toata gama de locuri de cazare de la pensiuni la hotel cu multe stelute si mi-au placut toate , sincer pentru mine nu puteau fi o piedica tinand cont de faptul ca imi placea faptul ca eram plecat in alta parte a tarii .

Tinand cont ca imi place fotografia la nebunie , ca imi place calatoria si adventura oriunde ma simtem bine de la un cort plin cu prieteni pana la o camera de hotel atat timp cat am sansa si timpul de a cunoaste, a invata si a ma delecta cu frumosul .

Trebuie sa recunosc ca una din placeriile mele e muntele fie vara fie iarna , dar prefer totusi vara prin culoriile sale vii si natura plina de viata .

Arta, asa cum o pot intelege eu e una din atractiile care ma fac sa aleg locuri iar prin fotografie arta prinde multe forme , arhitectura e una din artele fotografiice foarte interesante si de aceea orasele Brasov , Iasi ,Sighisoara dar si satele vechi pline de istorie fac parte din lista mea pentru vizitare, Sighisoara pentru istoria pe care o poti vedea la fiecare colt de strada , pentru targuriile si festivalurile sale  a fost mereu o atractie pentru mine si sincer ma gandesc de mult cum sa fac sa ajung pe acolo impreuna cu prietenul meu ( aparatul foto ). De mult timp caut pe net tot felul de oferte de cazare , hoteluri , pensiuni si poze si astazi am aflat cum cei de la blog initiative imi vin in ajutor prin campaniile pe care le fac, astfel am dat de Dafora Turism o agentie de turism cu o echipa tanara ce actioneaza pe piata turismului din anul  2005 .

Inca nu stiu pre multe despre ei dar gasiti multe pe site-ul lor , in fine ca sa trec la subiect si ce ma interesaza pe mine am dat si de o oferta frumoasa la un hotel din Sighisoara unul de 5 stele , acum ca o fi prea mult pentru mine si ca ma cam intind mai multe decat mie plapuma poate e adevarat dar sincer mie imi place profesionalismul si respectul , imi place sa primesc respect si sa ofer respect si macar aici sunt sigur ca as gasi ceea ce caut 🙂 .

BinderBubi Sighisoara , aici as vrea sa ajung candva , de unde sa ma pot plimba prin tot orasul si sa imi incarc cardul de memorie cu amintiri si arta. Daca va place si sunteti infocati ai turismului si bineinteles exista posibilitati puteti sa gasiti detalii si pe pagina de facebook al hotelului .

Din cate am citit pe site-ul lor si am vazut pe acolo par o companie serioasa tinand cont ca serviciile turistice si  hoteliere de pe la noi mereu sunt criticate, si acest hotel nu e singurul unde puteti merge prin acesta agentie si in Medias au cateva oferte bune si frumoase de cazare.

Tot la ei am gasit si un clip care m-a convins :

Astea fiind spuse le multumesc celor de Blog initiative pentru inspiratie 🙂 ( eram in pana ) si celor de la Dafora Turism pentru ca mi-au aratat alte locuri si lucruri frumoase de vazut .

5 răspunsuri la „Calatoria , una din pasiunile mele

  1. BlogalInitiative.ro 21/03/2013 la 09:51

    Multumim pentru participare si multa bafta!

    Apreciază

  2. Feri Teglas 24/03/2013 la 21:49

    Super articolul ! multumim !

    Apreciază

  3. Pest Control 15/07/2013 la 14:01

    Hi there, every time i used to check weblog posts here early in the
    morning, as i like to learn more and more.

    Apreciază

  4. Anonim 01/08/2013 la 00:42

    Whats up! I simply would like to give an enormous thumbs
    up for the nice data youve got right here on this post.
    I might be coming again to your blog for more soon.

    Apreciază

Lasă un răspuns

