Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Surrender to wind

in vant

Eram doar un mic copil cand i-am descoperit puterea prima data . Ma bucuram de el si prin el cu ajutorul unui zmeu smecher primit din strainatate , aveam norocul ca stateam aproape de raul din oras si ma foloseam de digul aferent pentru a fi la inaltime , parca eram in extaz cand ii simteam puterea si eu reuseam sa stapanesc pe la 100 m un vultur albastru . In momentul in care vantul se lovea de materialul zmeului, un sunet puternic ca un vuiet se auzea , era muzica pentru urechiile si simturiile mele . Imi aduc aminte ca prin vremea aceea era in desfasurare razboiul din Iugoslavia si eu asociam sunetul zmeului cu sunetul facut de avioanele de lupta care au trecut pe la noi .

Ei , dar uite ca timpul trece , trece si fiecare cuvant sau emotie se maturizeaza si primeste noi si noi semnificatii .

Acum, iubesc la fel de mult vantul dar parca are o alta semnificatie , parca nu imi mai ofera acel extaz de pe vremea prunciei ci doar melancolie . De fiecare data cand am ocazia in las sa treaca prin mine si sa iei cu el toate ganduriile rele , ma las curatat prin puterea si darul lui de tot ce inseamna negativ . Imi place sa ma las purtat de vant prin ganduri ascunse ale mintii mele , prin stari si sentimente ascunse stiute doar de mine .

Merg pe strada , ma plimb , ascult o muzica buna , zambesc , ma simt bine si las vantul sa vina sa ridice ganduriile si emotiile mele la rang inalt . Acum vantul aduce prin mine stari de melancolie , ma face sa ma gandesc la atat de multe dar e bine , e bine ca uneori sa fiu scufundat in butoiul cu melancolie pentru ca odata ce imi revin am sansa si ocazia sa ma autoanalizez si sa fac alegeriile cele mai bune pentru mine , singurul lucru pe care nu mi-l doresc e sa nu vina ziua cand ma voi ineca in acest butoi si sa nu mai pot face alegeri .

Toate zboara in vant , orele , ani si veacuriile , vantul mereu va fi altul si altul la fel cum vor fi si alte secunde , minute , zile si decenii, dar noi ? noi nu vom mai fi aceasi niciodata , asa ca imi place sa las cat mai multe amintiri vantului care trece prin mine si atunci cand el va trece prin trupul altei persoane sa simta macar putin din ce am simtit eu .

As vrea din nou sa pot sa inalt zmeul pe aripile vantului!!!

Lasă un răspuns

