Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Umbra

Sub clar de luna umbra ti-o vedeam. Ma urmarea in drumul meu spre casa. O placeam si ea pe mine! Eu plangeam de dorul tau, iar ea culegea lacrimile de pe nisipul rece. Ea iti purta parfumul si iar eu il purtam pe el. As fi vrut sa-i dau foc ploii doar sa nu te stingi. As fi vrut sa caut lumina, doar sa nu te pierd. Ma tineai de mana si eu pe tine.

Ii cantam lunii sperand soarele sa nu apara….Alungam norii ca sa ma lase sa te pot pastra….Si visam o noapte infinita sa te pot simti.

Si-am cules stropii de ploaie in palma sa te pot feri de raceala lor….

Dar zorii, mila n-au….si vad cum te pierzi incet in sclipiri de raze….Si-am alungat razele de soare sa incalzeasca alt suflet….al meu sa ramana in umbra ta….

Numar clipele cat te mai pot avea….si vreau sa ma iubesti in soapta doar 2 secunde. Si vreau sa te ating doar o secunda….Si vreau o viata sa te am!

Ochii mi-i cobor, umbra ta a disparut. Parfumul inca il mai simt. E greu sa-ti spun adio….

 

One response to “Umbra

  1. danutdaniel 03/03/2013 la 10:28

    Foarte frumos …..❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

