Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

1 Martie

images01 martie, inca un 1 martie intr-un an nou. Luna florilor, frumusetii si revenirii la viata. Nu astept niciun martisor si nici macar o floare. Doar trec pe strada, le admir…si merg mai departe. Si nu-mi gasesc raspuns de ce n-am agreat niciodata aceasta luna. Poate pentru ca este ziua tuturor femeilor…..sau poate pentru ca “aglomeratia” asta de martisoare si flori, de asteptari si sperante din partea tuturor femeilor ma transpun intr-o lume pe care eu n-o simt ca fiind a mea.

Privesc o brosa simpla. Reprezinta un 1 martie dintr-un alt an. O port si anul acesta. Nu ma incanta nimic din ce inseamna primavara. Doar soarele care ma incalzeste putin mai mult si cararea mea spre casa, lipsita de noroi.

Copii cu martisoare mi-aduc aminte de vremurile trecute. De zilele din liceu cand jnurul rosu il purtam in piept. De mama mea care posta un zambet fals cand primea martisorul de la mine. Acum, dupa atatia ani, amintirile mi le pun intre coperti, martisorul nu mai sta in piept, eu doar miros o floare fictiva.

Va urez de 1 martie, voua, tuturor femeilor, sa aveti o primavara frumoasa, sa va simtiti iubite iar sufletul sa va infloreasca! La multi ani mamicilor, femeilor si domnisoarelor!

2 răspunsuri la „1 Martie

  1. danutdaniel 28/02/2013 la 17:23

    Foarte frumos … 😀 La mutli ani Lacrimi De Cristall… La multi ani tuturor femeiilor 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

