Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ai fost si inca esti…..esti, si vei mai fi!

Nu-mi aduc aminte foarte bine ce ne-a unit. Stiam doar ca ochii tai nu-mi inspirau incredere. Ca aerul tau mi se parea mult prea superior inocentei mele. Te priveam cu o oarecare invidie, si nu pentru ceea ce erai tu, ci pentru ca nu reuseam sa-ti ating sufletul. Priveam din intuneric fara sa spun nimic. Judecam si doar atat!

Si poate ca viata asa a vrut, sa ma aduca langa tine. Ti-am vandut sufletul fara sa ti-l cer pe-al tau in schimb. Lacrima mi-o tineai in palme desenand din ea un zambet. Zambetul mi-l colorai in sperante, iar sperantele mi le hraneai cu fiecare secunda care trecea. Ma loveai poate, iar eu obrazul celalalt ti-l dadeam! Te loveam poate, iar tacerea mea iti cerea cuvantul tau.

Secunde si secunde……zile peste zile…..pana-ntr-o zi! Acum iti scriu tie, pentru tine, iubita mea! Durerea mi-o astern in cuvinte goale. Si ma gandesc la ce-as putea regreta si nu gasesc raspuns. Durerea cand te priveam pe geam plecand, iar singuratatea se apropia de mine?  M-a uitat! Caci loc si-a facut neprezenta ta neexistenta inca! Durerea cand credeam ca nu reprezint nimic? S-a topit! 

Si-acum lacrimile mi le sterg cand tu inca este prezenta! Pentru ca stiu ca ma va durea lipsa ta!

 

PS: ai fost si inca esti….esti, si vei mai fi!

Pentru tine, C.!

2 responses to “Ai fost si inca esti…..esti, si vei mai fi!

  1. danutdanielD 22/02/2013 la 21:47

    Randuri atat de triste, randuri atat de emotionante, randrui atat de pure si frumoase, cuvinte triste la care si cand l`ai citit…. ti`i se face pielea de gaina si inima cat un purice … impecabil ai scris Lacrimi De Cristal…. Foarte frumos

    Apreciază

  2. Ang3l Sad 06/03/2013 la 20:12

    este foarte frumos , m-am emotionat cand am citit .

    Apreciază

Lasă un răspuns

