Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Doar un om,

Un om , oameni , viata , ganduri si alegeri .

Un om , un cuvant mic care defineste un lucru mare , simplu si complicat , urat si frumos un caracter ce poate atinge orizonturi daca doreste sau se poate zbate la nivelul pamantului ani de zile .

Nu gasesc prea multe cuvinte pentru a defini un om in adevaratul sens al cuvantului dar si adevarul e raltiv si obiectiv din perspectiva celui care il priveste.

Vrem , ne dorim , speram la atat de multe dar uitam uneori ca trebuie sa platim uneori cu sudoare pentru a ajunge pe varful muntelui . Bun sau rau , inteligent sau prost , alb sau negru oameni suntem cu totii .

Caracterele fiecuria pot fi imbibate in venin sau miere , alegerile sunt cele ce ne definesc si intaresc acest caracter . De multe ori spunem ca nu avem ce face ca asa a fost dat sa fie si ca asta e dar nu e asa , avem puterea de a spune da sau nu chiar daca intradevar uneori suntem fortati de sociatate .

Uitam ca nu suntem zei sau roboti ci suntem fiecare doar un simplu om care simte , crede si iubeste , plange sau rade de fericire sau tristete ,gandeste, sentimentele si ratiunea sunte cele doua emotii care ne diferenteaza unul de celalalt dar in acelasi timp ne si aseamana .

Viata nu e atat de complicata precum ne place noua sa credem , totul ar fi mai simplu daca am gandi si am alege mai bine .

Incerc sa imi las gandurile  si inima sa scrie aceste randuri spre a defini un om , dar realizez ca e destul de greu pentru ca un om se defineste prin simtiti si actiuni nu prin cuvinte si vorbe .

Suntem o stea pe cerul mare care incearca sa straluceasca mai puternic decat sora de langa ea , dar daca am accepta ca e bine sa stralucim si la fel ca cea de langa oare nu ar fi universul mai frumos , oare oameni nu ar iubi mai mult si uri mai putin daca am accepta si pe cel de langa asa cum e ?

A accepta nu inseamna neaparat sia intelege sau a permite o legatura mai stransa ci doar a accepta asa cum este el sau ea , criticile si invidia nu trebuie sa isi gaseasca loc in inima noastra .

Trec cuvinte prin mainile mele , trec ganduri prin mintea mea si imi e tot mai greu sa reusesc sa le asez in acest articol , gandindu-ma la oamenii care au urcat sau au coborat din trenul vietii mele si ce au lasat fiecare in compartimentul in care au stat , fiecare in funtie de statia in care au urcat sau au coborat au avut o semnificatie mai puternica si la fel cum apa unui rau formeaza si niveleaza albia prin care curge asa si pe mine m-au format si cizelat fiecare om pe care l-am cunoscut si fiecare dinte ei m-a invatat cate ceva .

Am sa las o melodie frumoasa care mi-a dat impulsul de a scrie acest articol sa continue ea prin versurile sale si vocea superba a celui care o canta a continua acest articol .

Esti doar un om !

Si cum omul e strict legat de viata pe care uneori si-o blesteama uneori o ridica in slavi , tot de la acelasi interpret Catalin Crisan va lasa sa va bucurati cu o poveste frumoasa despre viata .

Da, putem trai cuminti si nu are rost sa minti , da poti sa spui ce simti ! 

 

 

 

4 responses to “Doar un om,

  1. Georgia 12/02/2013 la 13:12

    Foarte frumos ,multumim pentru cantece .

    Apreciază

  2. Beatrice 12/02/2013 la 23:45

    Atat de adevarat si de frumos !

    Apreciază

Lasă un răspuns

