Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Intre timp

1,2,3,4,5,6,…………,57,58,59,60 de secunde , un minut , o ora , o zi , timpul tace si trece , trece fara avertisment si ne dam seama de valoarea lui atunci cand uneori e mult prea tarziu .

Fiecare clipa care ne este destinata merita sa o traim chiar daca aceasta clipa ne aduce tristete sau un zambet .

Fie care pas pe care il fac pe strada inseamna o alta clipa care a trecut , de aceea aleg sa pasesc incet sa privesc in jur sa admir si sa iubesc ceea ce ma inconjoara pentru a nu regreta timpul pierdut si pot sa spun sincer ca singurul meu regret e acela ca nu am nici un regret🙂 (cel putin pana acum).

Poate ca nu sunt eu cel mai activ om , poate ca imi place uneori sa stau sa lenevesc fara sa fac nimic , poate nu am chef uneori de a face ceva dar asta nu inseamna ca acel timp trece irosit pe langa mine , are scopul lui de a ma ajuta sa imi revin , sa regandesc si sa redescopar zambetul .

Ma plimb incet pe strada mintii mele , eu si timpul meu, incerc sa mi te imaginez venind spre mine dar nu reusesc poate timpul a sters forma ta din mintea mea , ma lupt cu singuratatea incercand sa o depasesc sa readuc la viata dorul de fi doi care exista dar e doar ascuns  , sper , ma rog si astept sa te redescopar candva , nu ma grabesc pentru ca ma plimb incet pe strada mintii mele .

Si ca tot ne apropiam de asa numita ziua indragostitilor si lumea e in frenezie cu alegerea cadourilor permiteti-mi sa va ofer o sugestie sau un sfat :

Cel mai pretios cadou si cea mai adevarata dovada pe care o poti oferii unei persoane iubite este timpul , un fragment din timpul vietii tale valoreaza mai mult decat orice ursulet de plus sau orice inel de aur de ”n” carate sau grame, pentru ca timpul nu se va recupera niciodata si nu are pret .

Atunci cand se va intelege acest fapt de mai sus cu adevarat putem vorbi de oameni care se iubesc cu sinceritate .

Mai trece un an mai trec zece  , speram si visam ,imbatranim, dam sfaturi sau ascultam sfaturii , ceasul curge lin si candva mecanismul sau se va strica , rugina si oameni isi spun punctul de vedere asupara fiecaruia , murim sau nu , ne transformam in timp si ganduri pentru altii .

Carpe diem, quam minimum credula postero„, spunea  Quintus Horatius Flaccus in poemul sau , aceste cuvinte se  traduc azi astfel „Culege ziua de azi și fii cât mai puțin încrezător în viitor”.

Daca traiesti ieri nu te poti bucura de azi si nici gandi la maine , lasa timpul sa isi faca treaba lui si fa-ti tu treaba ta !

3 responses to “Intre timp

  1. danutdaniel 09/02/2013 la 11:05

    Da, bogdane ai mare, mare perfecta dreptate… daca toti barbati ar gandi ca tine si toate femeile precum lacrimi de cristal…. nu s`ar mai desparti lumea🙂 toti au fi mereu impreuna zic eu😀 tot ce scrieti voi doi aici😀 e pur si simpul firesc, e adevarat, e realitatea pe care n`o vedem cu toti, n`o vad multi si asta e nasol…. imi place cum ai scris imi place foarte mult … felicitari

    Apreciază

  2. danutdaniel 09/02/2013 la 11:21

    da inteleg ca asta vrei sa faci… si mi`am dat seama de pe la inceput dar din pacate majoritatea sunt scurti la minte si nu vor sa priceapa cand cineva le intinde o mana de ajutor sau le da un sfat… asta`i omulu…. Aaaa😀 si n`ai ptr ce sa`mi multumesti imi face deosebita placere sa`ti citesc articolele ptr ca tu practic incerti sa schimbi ceva in lumea asta, incerci sa le arati realitatea insa ei sunt orbi sau poate nu vad sa vada … eu ce pot sa spun mai mult multumesc de raspuns … si un week`end minunat si plin de ideei, peripeti si tot ce vrei tu iti doresc .. numai bine .

    Apreciază

Lasă un răspuns

