Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Pete de culoare

Pete de culoare in sufletul meu. Albastrul mi-e seninatatea lui……albul puritatea si rosul focul iubirii.

Si daca ar fi sa desenez iubirea as spune ca nu exista culoare pentru ea. Daca ar fii s-o definesc….nu i-as gasii cuvinte.

Si-atunci pete de culoare se astern peste mine fara sa ma intrebe daca le plac sau nu. O umbra de fericire doar ca sa ma intristeze…..si albul ei devine incet incet un negru infinit. Un strop din lacrima iubirii……si rosul ei incepe sa se piarda…..O picatura din apa tineretii…..si albastrul ei devine din ce in ce mai incolor….Si roua diminetii pe frunza cea mai verde….si ea paleste cand ploaia uita sa mai vina…Si cenusiul norilor cand se-nvrajbesc pe cerul cristalin si ochii mei cauta dincolo de ei…

Pete de culoare peste trupul meu. Sclipiri de aur soarele-mi pune in par….Urme de placere pe zambetul meu……cand albastrul cerului imi spune ca eu sunt una! Si roza este viata doar pentru cateva secunde si naivi suntem noi cand o credem o eternitate. Si intunecata este si credem cu tarie ca asa va fi mereu!

Si vreau ca viata mea sa ramana pictata in culori!

Un răspuns la „Pete de culoare

  1. danutdaniel 01/02/2013 la 19:58

    Atatea ganduri , atatea sentimente , atatea povestiti … foarte frumos lacrimi de cristal

    Apreciază

Lasă un răspuns

