Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Imbatranesc alaturi de tine , prieten drag

Imi aduc amine primele clipe petrecute impreuna , primele momente in care te-am cunoscut , era parca ceva normal pentru mine chiar daca ar fi trebuit sa imi fie groaza , adica imi zic era ceva nou pt mine nu stiam la ce sa ma astept de la tine . Dar te-am luat asa cum esti . 

Da , azi se implinesc 9 ani de cand suntem impreuna trup si suflet , la bine si la rau , la frumos si urat , la necaz sau bucurie , parca am fi casatoriti dar nu, casatoria e prea putin pentru ce se intampa intre noi , prieten drag .

9 ani  mult, putin ?  destul sigur nu , nu inca pentru ca imi doresc sa ajung sa traiesc langa tine cel putin o viata de om  , iubesc viata asa cum e ea cu suisuri si coborasurile ei si pentru asta tie trebuie sa iti multumesc .

Prin tine am avut ocazia si placerea de a cunoaste oameni si povesti minunate , datorita tie am placerea de a vedea lucrurile cu alti ochi , datorita tie am fost si spitalizat de cateva ori🙂 .

Ce-o fi pe mai tarziu ? nimeni nu stie , eu cel putin nu dar imi doresc sa imi dai ocazia sa imi traiesc viata asa cum imi doresc , sa fac tot ce vreau eu si sa gandesc asa cum gandesc pentru ca sti prieten drag , tu vei fi mereu langa mine si orice as incerca sa fac sa scap de tine nu pot , poate nici nu vreau, tot la tine ma intorc si tu tot la mine vei reveni .

Mi-ai fost alaturi in multe din  cele mai imporatante momente ale existentei mele de pana acum cand m-am angajat prima data ai fost acolo , prima mea relatie serioasa ai fost acolo , am schimbat alte cateva locuri de munca impreuna , am plans si am ras impreuna, ne-am imbatat si am consolat tot impreuna  si cate si mai cate am facut, am fost si suntem doi tovarasi adevarati😀 .

Vremea trece , timpul nu sta in loc , amintirile pot doar sa ne aminteasca si nu ar trebui sa ne raneasca intr-un fel , ne asteapta lucruri marete de facut , marete pentru fiecare in parte , optimismul si zambetul trebuie sa ocupe intreg corpul , gandeste si alege !

NOTA : 1. ”prietenul” din aceste randuri e boala de care am parte Diabet Zaharat Tip 1 Insulino-dependent 

2. cei care au citit doar titlul si poate primele fraze din articol probabil isi spun ca am o orientare sexuala catre barbati😀 , va inselati sunt cat se poate de normal . 

3. nu judecati inainte de a afla despre ce e vorba , prejudecatiile si etichetele  nu isi au rostul in lumea oamenilor cu mintea deschisa ,  

 

9 responses to “Imbatranesc alaturi de tine , prieten drag

  1. danutdaniel 01/02/2013 la 11:13

    E pe cat se poate de adevarat ce ai scris aici domnul meu …. chear ador foarte mult si am sa mai citesc acest art. ptr ca mia placut te apreciez pe cat se poate spune de MULT …. multa sanatate si succes in viata pe mai departe ….. o zi buna iti doresc in continuare ..

    Apreciază

  2. lacrimidecristal 01/02/2013 la 16:54

    Viata ni se da si ni se ia asa cum cel de sus vrea. Sanatatea de asemenea! Nu pot sa spun decat ca, cel putin pt mine, esti un om minunat! Cu sau fara ea, boala, poti trai 1 zi sau 100 de ani! Iti multumesc!

    Apreciază

  3. anonim 01/02/2013 la 17:41

    foarte frumos ai scris.mi-ar placea sa am si eu macar 1% din optimismul tau dar eu urasc „prietenul” asta de peste 20 de ani.cat de mult imi doresc sa pot „divorta”” de „el”.I HOPE FOR A CURE-cat mai posibil si accesibil tuturor sau macar ceva mai usor ca tratament.Iti doresc ca acest :”prieten” care e langa tine si la bine si la rau sa nu-ti aduca complicatii🙂

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 01/02/2013 la 17:46

      e ma usor si mult mai simplu daca reusim sa il acceptam ca parte importanata din viata noastra , intradevat tinand cont ca la tine e deja de peste 20 de ani de zile e destul de greu de suportat avand in vedere perioada in care v-ati cunoscut , dar se poate nu e greu sa fim optimisti , nu trebuie sa ne lasam conduti de nici un fel de el cin noi sa il tinem pe langa noi nu el pe noi oricum un tratament pt el e sigur ”pamantul galben ” pana la alte tratamente e bine sa stim ca unul e sigur dar nu trebuie sa ne grabim spre el defel .

      Apreciază

  4. cipri 01/02/2013 la 19:26

    Azi tu faci 9 ani…. maine altii fac 12 ani…. ani din viata pe care poate nimeni nu ii vrea, ani de ,,prietenie” grei, cu un ,,prieten” nedorit…. prins fiind parca intr-un joc ciudat in care ,,el” te face sa incalci regulile pe care le-a inpus cand a intrat in viata ta….. Doresc, tie si celor multi ca noi, sa nu incalcam regulile multi ani inainte, sa stabilim regulile noi, iar el, ,,prietenul”, sa fie doar un simplu spectator…..multa sanatate si sa impartaseste, prin multe articole cat mai mult din viata ta alaturi de ,,el”

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 01/02/2013 la 21:35

      cineva avea o vorba care spunea asa :
      Noi traim cu el, cu acest prieten si nu el cu noi !
      e dificil ca e plin de mofturi si foarte usor influentabil dar asta nu inseamna ca trebuie sa lasam sa faca ce vrea el cu noi . Avem si noi metodele noastre de ai tine mofturile in frau , doar sa credem in noi .
      Cu mare drag te invit sa selectezi din bara de sus categoria ”diabet;; si vei descoperii cateva experiente personale din viata alaturi de acest prieten comun .

      Apreciază

  5. Pingback: intr-o zi ! ! | Bogdan86

Lasă un răspuns

