Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cine conteaza?

EU! Asta e raspunsul meu la aceasta intrebare! Probabil ma credeti putin egoista…sau putin mai mult, dar am sa argumentez de ce cred ca singura persoana care conteaza pentru mine, sunt EU.

Pentru ca traiesc suflet de inger si ma inec in puritatea lui…..iar sufletul n-am sa mi-l vand pentru nimeni si nimic! Si de ce eu? Pentru ca cei din jur au nevoie de un inger!

Pentru ca sunt un om mort cand merg fara sa stiu unde. Si simt ca traiesc atunci cand zambesc! Si visele-mi sunt ascunse…..si mi le caut fara sa stiu unde….Si-atunci simt ca mor si tip cat pot de tare  VREAU SA TRAIESC, SA SIMP, SA SPER… …Si ma adun….ma ridic….Si cine ma poate ajuta in afara de mine decat EU? Doar eu!

Si ce sunt eu? Un cristal dintr-un cub de zahar…….Un cuvant in propozitia vietii……..Un soare printre ploi…Si ce-ar fi lumea fara mine? Un cuvant fara o fraza…..Un vis fara o noapte….Si ce e lumea fara mine, si eu fara ea? Dar ce sunt eu fara EU?

Eu, visatoare….tu, realist! Eu romantica…tu acelasi! Cantam despre iubire….acum despre o alta! Taceai despre iubire, acum incepi sa fredonezi! Si eu…..si tu….nu NOI! Doar tu….doar eu, spre alte cai! Si noi, cuvinte nu-s! Nimic din tot ce-a fost, ce este n-a mai fost! Tu? Un trecator! Eu? Un visator! Si plec sa imi caut fericirea…pentru ca eu contez!

Cand plang, camera e goala! Doar eu cu eu….Cand zambesc toti imi sunt alaturi…Doar eu cu ei!  Cand inima e seaca….nimeni n-o poate umple…cand ea ma face sa traiesc, imi pune conditii! Si eu, doar eu contez!

Daca eu nu as conta pentru mine, ce ar fi cei din jurul meu fara mine?

 

4 responses to “Cine conteaza?

  1. Georgia 30/01/2013 la 22:43

    E foarte frumos , daca s-ar putea as pune articolul pe pagina mea .

    Apreciază

  2. Georgia 30/01/2013 la 22:51

    Si eu multumesc.

    Apreciază

  3. danutdaniel 30/01/2013 la 23:09

    Pai sigur ca e foarte frumos :X doar e scris de lacrimi de cristal :* :* :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

