Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cadranul fericirii

Mi-e dor de diminetile cu soare…si asta ma face fericita! Mi-e dor de serile pustii cand cuvinte astern pe-o coala, cand cuvintele nerostite invie prin gand….. Si asta inseamna fericire! Sunt fericita cand ploaia imi trezeste amintirile de care mi-e dor…..si sunt fericita cand inima imi bate…

Fericirea e clipa trecuta si neuitata…fericire esti tu iubire! Si fericirea mi-e gandul la tine, cala nepatata! Floare nemuritoare a  sufletului meu!

Fericirea esti tu, cand voce-mi esti atunci cand eu nu pot vorbii…..Fericirea sunt eu, cand ochii tai sunt atunci cand tu nu poti vedea….fericire suntem noi cand impreuna pasim pe trepte din ce in ce mai inalte…

Fericire mi-e zambetul unui copil inocent….si strangerea de mana!

Fericire sunt eu cand visul e speranta!

Fericirea mi-e sora geamana…..atunci cand o iubesc…….Mi-e soare in zi de toamna….si cantec printre flori de primavara…Mi-e dulcea clipa ce trece-ntr-o secunda….si eu sunt fericirea!

Fericire sunt banii! Zambet pentru un diamant…..si placerea unei nopti la Paris. O rochie din cea mai scumpa catifea….si o tigare pe Chant Elise….Un cavaler ce lasa-n urma un iz din Georgio A……Si casa de  pe plaja ce valurile-o uda si soarele o-mbie…

Si tot mai fericita sunt cand cuvinte scriu si viata le dau! Cand floarea o miros….si ea pe perna mea sta!

 

 

 

One response to “Cadranul fericirii

  1. danutdaniel 28/01/2013 la 22:07

    Grozavv…❤ :* :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

