Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Tot noi

Noi….candva ne iubeam…Noi….candva traiam unul pentru altul fara sa ne pese de cei din jur. Candva numaram impreuna razele de soare si adunam norii sa ne ploua. Candva adormeam impreuna cand luna ne privea…Si ne trezeam cand dimineata ne lumina chipurile! Noi…

Eu, pleoape imi inchid in camera goala…tu respiratia nu mi-o mai simti!  Eu alte vise am…tu acelasi vis!

Si cantecul ce odata ne rasuna sufletele, acum s-a invechit. Si floarea ce odata vroiam al ei miros s-o simt, acum pe etajera sta!

Tot noi! Acum eu…… si tu!

Eu, visatoare….tu, realist! Eu romantica…tu acelasi! Cantam despre iubire….acum despre o alta! Taceai despre iubire, acum incepi sa fredonezi! Si eu…..si tu….nu NOI! Doar tu….doar eu, spre alte cai! Si noi, cuvinte nu-s! Nimic din tot ce-a fost, ce este n-a mai fost!

Tu? Un trecator! Eu? Un visator!

2 răspunsuri la „Tot noi

  1. danutdaniel 22/01/2013 la 23:50

    Foarte frumos lacrimi de cristal

    Apreciază

Lasă un răspuns

