Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Te iubesc fara cuvinte

Era o noapte tarzie, trecuta putin peste ora 24:00. Gandurile se impletesc cu intunericul atat de bine incat refuza separare. Pleaopele grele cer un pic de ragaz, dar inima inca mai bate si nu ma lasa sa adorm. Numele tau il am pe buze, iar gustul sarutului tau se confunda cu parfumul de pe pielea mea. Ma doare lipsa ta si-ncep sa scriu cuvinte citite, dar neintelese.

Mi-e dor de tine ca un cuvant vreodata nerostit,

Versuri scrise  pe o coala goala,

Si visul in visare ma cauta, nu m-a gasit….

Si  nimeni …vreodata n-a citit.

Dor de ce n-a fost, imi este,

Finalul il citesc dintr-o poveste….

Dar inceput n-a fost si nici nu este.

Minutele trec atat de repede si-as vrea sa le opresc sa mai pot zabovi langa tine. Cuvintele nu mi le mai gasesc, simt cum se pierd in rauri de lacrimi. Si-as vrea, daca as putea….pretul iubirii sa-l platesc fara vreun regret. Cea mai fericita zi….as vrea s-o platesc in schimbul unui zambet! Zile intregi pentru un sarut! Ratiunea mea pentru tine!

Buzele-mi palesc..

Si gura imi e seaca..

Ochii imi sunt grei si litere rostesc,

Pe coala goala mai privesc si daca,

Un cuvant poate-am sa gasesc.

Visele deja sunt seci, aceleasi in fiecare noapte. Si nu-ti cer Doamne decat o privire. Un gand spre mine! Viata de apoi si cea de dupa! Clipa trecuta sa fie prezenta. Iar prezentul sa fie viitor.

Si-as vrea sa pot visa, ca esti al meu….ca sunt a ta…

Si-as vrea sa pot zbura…..spre tine soare…

Iubire sa imi dai…..

Minutele-au trecut……pielea-mi este rece. O noapte atat de calda….Sarutul ei ma imbie intr-un somn adanc. Sa raman asa as vrea…

3 răspunsuri la „Te iubesc fara cuvinte

  1. danutdaniel 19/01/2013 la 12:50

    Inca unul care ma defineste, inca unul atat de frumos cuvinte greu scrise, greu de citit si te intrebi de ce anume iti vine sa plangi ….

    Apreciază

  2. diaconeasca 19/01/2013 la 23:09

    E ciudat cum pot sa ma regasesc in cuvintele scrise de tine, un strain. Felicitarile mele pentru modul in care scrii.

    Apreciază

    • lacrimidecristal 19/01/2013 la 23:30

      Ma bucur tare mult ca iti place. urmatorul articol va fi Mama! Va multumesc tuturor celor care ne cititi si va plac articolele noastre

      Apreciază

Lasă un răspuns

