Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Ultimul sau ultima

Ma uit la pachetul de tigari, o ultima tigara asteapta sa fie aprinsa, dar mai astept.
Imi scot castiile de telefon le fixez in ureche, dau drumul la player si ascult ultima melodie din playlist, asa s-a nimerit e o piesa superba  Wish you were here /Buddha Barr cred ca o stiti se asculta des din pricina unor intamplari sau emotii care nu se pot contola.
Ajung intr-un loc de umde imi place sa privesc natura, ca un ultim cersetor ochii mei cersesc si ei, mintea imi joaca feste, inima incepe sa alerge mai ceva ca Usain Bolt.
Imi aprind ultima tigara, trag si primul fum nu vreau sa pierd nimic din ultima placere, o savurez incet,in casti aud refrenul  wish you were here mai trag un fum de tigara si ma gandesc ca mi-as dori sa am pe cineva din cauza caruia sa spun ca mi-as dori sa fi aici.
Incep sa ma plimb sunt pe faleza unui rau, muzica canta, melodiile curg lin si usor prin mintea mea, un alt ritm imi curge prin vene acum Enigma imi povesteste despre oameni prin Social Song,ma trec fiori gandindu-ma la omenia pe care o au sau nu oamenii din jurul meu.
Tigara e aproape de final, bani de alt pachet nu am asa ca mai trag din ea un ultim fum lin,incet il simt cum ma apasa in piept si singuratatea ma apasa la fel dar pe ea nu o agreez ca pe fumul de tigara.
Elimin la fel de incet dar sigur fumul de tigara din piept la fel de sigur cum stiu ce vreau de la mine, de la tine viata!
Cu o miscare hotarata de picior sting chistocul si imi spun cu o hotarare pe care mi-o impun singur ca sunt norocos pt ceea ce sunt si ce nu sunt, pt ceea ce am sau nu am.
Mai trec oameni pe langa mine, oameni sau personaje dintr-o tragicomedie parca scrisa recent de Caragiale.
Din departare zaresc un cuplu de tineri tinandu-se aproape unul de altul, la un moment se opresc si se saruta (nu atat de tandru cum ma asteptam ci mult mai modern si parca mai pervers,pacat ca multi au uitat de sarutul frantuzesc ) prin castile mele trecea Viky Red si imi spunea asa : if you ever feel , hmm da oare chiar am simtit ? sau oare noi oameni chiar simtim asa cum trebuie ?
Prin mintea mea imi trec tot felul de ultime amimtiri care m-au legat de cineva asa cum vin asa se si duc ele, amimtirile, nu am de gand sa imi pun intrebari de genul de ce?sau sa imi mai pun asemenea intrebari si pe deasupra nu au nici un rost bun decat malefic asa ca incerc sa nu imi fac prea mult rau singur.
Nu te gandi prea mult la trecut ca sa nu ai regrete ci focuseaza-te pe acum cu gandul la maine, asta am mai spus-o intr-un articol dar imi place si chiar cred in acest indemn.
Prin urechiile mele trec ritmuri si cuvinte de tot felul, ma incurajeaza JerryCo si Vescan tot ei ma mai pun si pe ganduri si apoi vin cei de la Nickelback si imi spun cum e si daca reusesti sa incerci sa nu iubesti prin piesa Trying not to love you, apropo piesa are un clip superb, trebuie sa-l vedeti.
E cam imposibil sa iti impui sa nu iubesti pe cineva pt ca e clar inimii nu-i dictezi dar sunt de parere ca trebuie sa si gandesti si ca e  important acest lucru pt propria persoana in primul rand si apoi pt cel sau cea de langa .
Imi continui plimbarea pe aleile goale acum, afara ploua putin, mie imi place. E inca iarna si parca natura se chinuie sa reziste si eu incerc sa rezist dar stiu ca natura e mai puternica ca mine are mai multa experienta in viata ca mine.
Ridic capul catre pomii inalti lipsiti de frunze, vantul si ploaia  misca crengile lor uscate ca si cum i-ar alinta, urmaresc stopii de ploaie si ajung cu privirea-n cer, telefonul imi canta Puerta del cielo de Enigma , superba piesa deasemenea si ma intreb oare care e poarta catre cer , exista ?
Gata ma indrept spre casa prea multe ultime mi-au trecut prin cap, opresc muzica si las glasul stropilor de ploaie sa imi sopteasca cu glasul lor cuvinte pe drumul de intoarcere.
Nu exista ultima sau ultimul, intotdeauna vom mai vrea, vom mai crede si spera si cu siguranta incerca cam asta imi spunea ploaia.
Sa te lasi de tigari e cel mai usor lucru. Eu am facut-o de mii de ori. Spunea Mark Twain, de la o tigara am inceput si eu si acest articol si simtirile relatate asa ca nu regret cele cateva ore sau minute la care am renuntat fumand aceea tigara.
E oare si ultima speranta?

P.S. va recomand cu mare placere sa cautati si sa ascultati fiecare vers din piesele mentionate mai sus si clipurile lor sunt de asemenea uimitoare ,

4 responses to “Ultimul sau ultima

  1. danutdaniel 17/01/2013 la 15:22

    Da bogdan interesant art.sa sti ca ceea de la viky red if you ever feel .. o ascultam nebunit inainte si ceea mentionata mai jos e frumoasa dar art tau spune totul foarte frumos domnu succes pe mai departe .

    Apreciază

  2. Georgia 17/01/2013 la 15:26

    Frumos gandit ,multumim pentru cantec. Nicotina modifica valorile glicemiei, tare bine ar fi sa nu mai fumam.

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 17/01/2013 la 15:29

      ma bucur ca am reusit sa incant prin articol , de glicemie nu stiu ce sa spun daca e influentata de tigara sincer varianta asta nu am auzit-o dar cine stie glicemia asta se poate influenta atat de usor de la te mai miri ce , toate piesele pe care le-am mentionat si chiar ascultat prin castiile mele sunt foarte frumoase

      Apreciază

Lasă un răspuns

