Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Daca iubire n-ar mai fi…

Daca iubire n-ar mai fi, pamant m-as face…

Daca viata si-ar schimba culoarea, iubire as fi eu!

Si iubire de-as fi eu, pamantul sa ma uite..

Iubire de-ai fi tu, o cala alba in palma ta sa stau..

Si Doamne…iubire de n-ai fi…

Un nor s-ating as vrea…si el ca sa ma ude..

Iubire de n-as fi, adancurile sa ma sarute..

Vantul sa ma duca in noaptea cea mai rece..

Intunericul sa ma gaseasca si lacrima sa-mi dea

Un suflet in culori sa ma transform

Fericire sa iti fiu

Sa mor de dragoste pentru tine

Sa ma imbrac in soare cand intuneric e!

Cand iubire e!

Iubeste-ma si strange-ma

A ta sa fiu…al meu sa fii…

Canta-mi de iubire

Vorbeste-mi despre tacere…

Sopteste-mi cuvantul si asculta-mi gandul…

Iubire…de tu n-ai fi

O adiere sa raman in toamna trecatoare

Si frunza ruginie pasii sa-i indrume

Petalele uscate mirosul sa si-l piarda

Eu sa te-astept acum ca niciodata!

3 responses to “Daca iubire n-ar mai fi…

  1. Georgia 16/01/2013 la 18:31

    Frumos si emotionant !

    Apreciază

  2. danutdaniel 16/01/2013 la 20:03

    Frumoase versuri😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

